Nová Mitsubishi Carisma na náš trh

Dosavadní Carisma, vyráběná od roku 1995, se stala na českém trhu nejprodávanějším modelem Mitsubishi. Nová Carisma doznala výrazných změn a zlepšení oproti předchozímu modelu nejen v designu karoserie a jejího interiéru, ale i na konstrukci podvozku a v oblasti bezpečnosti.

Nová Mitsubishi Carisma na náš trh
Nová Mitsubishi Carisma na náš trh
Nová Mitsubishi Carisma na náš trh


Nová Mitsubishi Carisma na náš trh

Designerům se podařilo významně posílit evropské rysy vnějšího vzhledu vozu. Nová Carisma na mě zapůsobila svým sportovnějším charakterem. Byla zcela přepracována maska chladiče, nárazník a reflektory, které zároveň mají nová čirá skla. Při bočním pohledu na vůz, jsou jeho čisté linie ještě více zdůrazněny širokými ochrannými lištami. Nová zadní část karoserie mě upoutala velkými koncovými světly a trojúhelníkovým převisem víka zavazadlového prostoru s integrálním spoilerem, který zlepšuje aerodynamické vlastnosti vozu při vyšších rychlostech. Nová Carisma má lépe rozmístěny jak sdělovače tak ovládače, čímž bylo dále sníženo rozptylování řidičovi pozornosti při jízdě. V nové palubní desce přibyl nový poměrně velký centrální displej, který zobrazuje údaje palubního počítače a funkce radiopřijímače. Na přání je možné rovněž vybavení doplnit o navigační systém. Zadní sedadla jsou dělitelná v poměru 1/3 ku 2/3.

Přepracovaný podvozek se čtyřmi nezávisle zavěšenými koly ve spojení s vyztuženou karoserií a dokonalejším brzdovým systémem přispívá významně ke zvýšení bezpečnosti cestujících. Carisma se na český trh bude dodávat s dvěma osvědčenými čtyřválcovými šestnáctiventilovými motory: 1,6 s výkonem 100 k a motorem GDI 1,8 s výkonem 125 k. Výrobce udává u motoru 1,6 kombinovanou spotřebu 7,3 l na 100 km a nejvyšší rychlost 190 km /hod., u výkonnějšího motoru 1,8 spotřebu 6,9 na 100 km a nejvyšší rychlost 200 km/hod.


Nová Carisma s motorem 1,6 bude dodávána s výbavou Classic za 494 500 Kč, Comfort za 584 900 Kč a Avance za 616 900 Kč. S motorem 1,8 ve výbavě Classic za 581 300 Kč a ve výbavě Avance za 677 900 Kč. Carisma ve výbavě Avance je v cizině prodávána pod názvem Sport. I nejnižší stupeň výbavy classic má širokou výbavu. Chybí v ní oproti výbavě Comfort a Avance airbag pro spolujezdce (pouze u motoru 1,6), boční airbagy pro přední sedadla, klimatizace, dálkové ovládání centrálního zamykání a elektrické ovládání zadních oken, které neobsahuje ani výbava komfort s motorem 1,6. Kůží potažený volant, přední mlhová světla a hliníkové disky kol je obsahem pouze u výbavy Avance.


Pro zajímavost uvádím, že Mitsubishi Carisma spolu s modelem Mitsubishi Space Star jsou pro Evropu vyráběny v závodě v holandském Bornu, kde jsou současně na jedné lince vyráběny dvě auta konkurenčních značek: Mitsubishi a vozy Volvo 40 – což je opravdu raritou. Po koupi výroby osobních vozů Volvo Fordem se Mitsubishi s Volvem dohodly, že další řešení otázky souběžné výroby Mitsubishi a Volva v závodě Net Car v Bornu bude řešeno až v roce 2 003.


Po zapůjčení nové Carismy k testování vás budeme ihned informovat o jízdních vlastnostech tohoto nového modelu Mitsubishy včetně dalších poznatků námi při testování získaných.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla rychlost, průběžně je šestý

Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla...

Do druhé etapy 44. ročníku Dakarské rally vstupovali Martin Prokop s Viktorem Chytkou z Benzina Orlen Teamu po excelentním vstupu do soutěže jako třetí nejlepší posádka celkové klasifikace...