Nejlepším PR manažerem roku 2016 mezi automobilkami byla zvolena Kateřina Jouglíčková ze společnosti KIA MOTORS CZECH

V prestižní anketě časopisu Automakers získala titul nejlepší PR manažerky mezi společnostmi sdruženými do Svazu dovozců automobilů (SDA) za rok 2016 Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH s.r.o.

Anketa je pořádána společně s Klubem motoristických novinářů a Klubem motoristických publicistů

– ve kterých  jsou sdruženi nejvýznamnější čeští automobiloví novináři. Z celkem 59 hlasujících 8 uvedlo, že nejlepší novinářský servis jim v roce 2016 poskytovala značka KIA, zastoupená právě Kateřinou Jouglíčkovou. Ta tak uspěla v konkurenci celkem 19 nominovaných manažerů, když získala 13,5 procenta hlasů.

Každý z novinářů měl možnost udělit pouze jeden hlas

– kategoriích nejlepší novinářský servis, nejhorší PR servis a nejlepší novinářská akce pořádaná některým ze členů SDA. Novináři hlasovali písemně v průběhu prosince 2016 a ledna 2017. V tomto termínu se prostřednictvím obou novinářských klubů sešlo celkem 59 hlasů, na nichž bylo uvedeno 19 různých jmen. Sčítání hlasů probíhalo v únoru 2017 za účasti zástupců časopisu Automakers i obou zúčastněných novinářských klubů. Tím bylo zajištěno férové sčítání výsledků bez jakéhokoli prostoru pro manipulaci.

Vstřícnost a profesionalita

Kateřina Jouglíčková pracuje na pozici PR manažerky KIA MOTORS CZECH s.r.o. již od roku 2014, přičemž zastřešuje komunikaci importéra i dealerů. Zajišťuje kompletní servis pro novináře, od přípravy tiskových zpráv, přes organizaci akcí pro média, až po starost o novinářský vozový park. Podle hlasujících novinářů si ocenění zaslouží především kvůli dobré komunikaci, věcnosti jednání a vstřícnosti, spolehlivosti, ale i za dobrou přípravu testovacích automobilů.

Kateřina Jouglíčková, PR Manager KIA MOTORS CZECH zdůraznila:

„Ocenění PR manažer roku 2016 je opravdu nečekané a velmi si ho vážím. Dovolím si tímto poděkovat především jednomu konkrétnímu člověku, který mi před mnoha lety pomohl otevřít dveře do oboru Public Relations, a tím mi umožnil na takto významné oceněné dosáhnout. Úspěch by byl však poloviční nebýt skvělého týmu lidí, který v Kia okolo sebe mám.“ 

Působení ve značce KIA

– není pro Kateřinu Jouglíčkovou první zkušeností s automobilovým průmyslem. V minulosti působila 9 let v PR oddělení značky Toyota a od roku 2012 pak jako PR manažer v renomované agentuře Havas. Oboru Public Relations se tak věnuje již 15 let.

# # #

KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 80 000 vozů. Kia má v České republice 60 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 7. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1 milion korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na:

www.kia.cz

Kia Motors Corporation

– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum na:

www.kianewscenter.com

 

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia prodala v 30. roce působení v ČR historicky nejvíce automobilů

Kia prodala v 30. roce působení v ČR...

Kia prodala v roce 2023 v České republice 11 424 osobních automobilů. Jde o historicky nejvyšší počet od vstupu značky na český trh. Kia dosáhla také nových maxim i v prodeji...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobily Kia využijí recyklovaný materiál z 55 tun plastů vylovených z oceánu

Elektromobily Kia využijí recyklovaný...

Společnost Kia plánuje ve svých nových elektromobilech využít recyklovaný materiál z 55 tun plastů, které byly nedávno vyloveny z Tichého oceánu. Rekordní množství plastů recyklovaných...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6: Model budoucnosti

Kia EV6: Model budoucnosti

Projeli jsme nejvíce revoluční a nejocenovanější model Kia všech dob. Od Prahy po Beskydy. A verdikt? Plně elektrickou EV6 doporučujeme…  Loňský rok byl pro model Kia EV6 výjimečný....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 debutovala na Goodwoodském festivalu rychlosti

Kia EV9 debutovala na Goodwoodském...

Po květnovém statickém odhalení ve Frankfurtu byl model Kia EV9 předveden všem návštěvníkům a fanouškům ikonických vozů v Goodwoodu. Na 200 000 lidí tak naživo vidělo, jak vlajková loď...