Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut

„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit.

Za rok

– Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského obchodníka s ojetými vozy AAA AUTO.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Mototechna zcela splnila naše očekávání, spíše je lehce překonala. Potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů. Takové vozy se již po jednom roce dají koupit až o 30-40 % levněji než nové a to už je silný ekonomický argument. Průměrná cena vozu, prodaného v Mototechně je 301 000 Kč v České republice a 11 000 Eur na Slovensku.“

Mototechna momentálně nabízí

– v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a čtyřiceti tisíc najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely vozů jsou Škody Fabia a Octavia + další modely Citigo, Rapid, Roomster, Yeti a Superb. Dále pak Hyundaie i20, ix20, i30 a ix35; Kie Ceed a Sportage, VW Polo a Golf. Jejich průměrný věk je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR.

Vzhledem k raketovému růstu zájmu o ojeté luxusní vozy, který se meziročně zvýšil o 52 %, chystá AAA AUTO pro Mototechnu rozšíření jejího portfolia právě o tyto automobily. „Se zavedením prémiového segmentu počítáme pravděpodobně během jara příštího roku, zatím ladíme parametry výběru vozů a poskytovaných služeb,“ řekla Topolová.

Mototechna nabízí

všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovna automobilů a asistenční služby. Má i svou vlastní kreditní kartu.

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA AUTO, „kamenné“ pobočky postupně vznikají ve všech autocentrech společnosti v České i Slovenské republice. Auta mají minimálně dvouletou garanci mechanických a elektrických závad.

Bezplatná telefonní linka do Mototechny je 800 121 111.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...