Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou

Každoročně lze během léta zaznamenat zvýšené prodeje automobilů typů kombi a MPV, ve kterých jejich majitelé hned po zakoupení vyrážejí na letní cesty za odpočinkem.

Vysoká praktičnost těchto automobilů se jeví jako klíčové kritérium při výběru pro většinu zákazníků.

Přeprava většího množství zavazadel i osob na delší vzdálenost, tedy typická situace spojená s letní dovolenou pro mnoho rodin, se odráží na prodejnosti velkoprostorových automobilů a vozů s karosérií kombi v letních měsících. Zákazníci zpravidla přicházejí s jasným cílem koupit si vůz, kterým dopraví sebe i svou rodinu pohodlně a bezpečně na letní dovolenou. Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA AUTO prodal jen za červen tohoto roku celkem 1490 vozů kombi a 603 automobilů s karosérií MPV. Velký zavazadlový prostor a dostatek místa pro cestující totiž z těchto vozů dělá ideálního společníka při letních cestách jak po České republice, tak do vzdálenějších destinací.

Karolína Topolova, generální ředitelka AAA AUTO uvádí:

„Rodiny často volí nákup ojetého automobilu MPV či kombi jednak z důvodu jejich praktičnosti, ale také z důvodu výrazné finanční úspory ve srovnání s pořízením automobilu nového. Tyto ušetřené peníze totiž následně často investují do letní dovolené, kam v mnoha případech odjíždějí právě nově pořízeným vozem.“

Na situaci, kdy chce zákazník koupit automobil a zároveň vyrazit na dovolenou

– reaguje společnost AAA AUTO aktuální akcí „Až 30.000 Kč v hotovosti na dovolenou“, kdy při koupi vozu za daných podmínek ihned vyplácí peníze v hotovosti a umožňuje tak zákazníkům nákup automobilu, aniž by museli oželet letní dovolenou. Zároveň AAA AUTO disponuje širokým výběrem vozů, které si zákazníci kupují, aby s nimi vyrazili na dovolenou. Aktuálně je to více než 1900 vozů kombi a 900 vozů MPV.

Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí do 25 let si nejčastěji pořizují Škodovku, s rostoucím věkem lidé vybírají z více značek

Mladí do 25 let si nejčastěji...

Praha, 23. února 2018 – Vozy značky Škoda jsou pro českého řidiče nejčastější volbou při nákupu ojetého automobilu. Nejčastěji tradiční českou značku volí mladí řidiči ve věku do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai slaví světovou premiéru nové generace modelu Hyundai Santa Fe

Hyundai slaví světovou premiéru nové...

Zcela nové Santa Fe 2019 ještě více pečuje o své cestující Výkonné, elegantní SUV s nejlepší bezpečnostní výbavou ve své třídě a výjimečně prostorným interiérem Nové SUV značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Celosvětový prodej Nissanu táhnou crossovery a SUV

Celosvětový prodej Nissanu táhnou...

Globální prodej crossoverů a SUV Nissan v roce 2017 vzrostl o více než 12 % na více než 2 miliony vozidel. K tomuto úspěchu přispěly zcela nový malý crossover Nissan Kicks, kompaktní vozy...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo představuje nové všestranně talentované rodinné kombi Volvo V60

Automobilka Volvo představuje nové...

Společnost Volvo Cars dnes odhalila nové pětidvéřové středně velké prémiové kombi Volvo V60, které upevní pozici švédské společnosti coby výrobce automobilů, v nichž se snoubí pěkný...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai NEXO nabízí budoucnost již dnes

Zcela nový Hyundai NEXO nabízí...

Hyundai NEXO zesiluje úsilí společnosti Hyundai Motor o čistější budoucnost S modelem ix35 Fuel Cell byl Hyundai Motor prvním výrobcem automobilů, který uvedl na trh sériově vyráběný model...