Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou

Každoročně lze během léta zaznamenat zvýšené prodeje automobilů typů kombi a MPV, ve kterých jejich majitelé hned po zakoupení vyrážejí na letní cesty za odpočinkem.

Vysoká praktičnost těchto automobilů se jeví jako klíčové kritérium při výběru pro většinu zákazníků.

Přeprava většího množství zavazadel i osob na delší vzdálenost, tedy typická situace spojená s letní dovolenou pro mnoho rodin, se odráží na prodejnosti velkoprostorových automobilů a vozů s karosérií kombi v letních měsících. Zákazníci zpravidla přicházejí s jasným cílem koupit si vůz, kterým dopraví sebe i svou rodinu pohodlně a bezpečně na letní dovolenou. Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA AUTO prodal jen za červen tohoto roku celkem 1490 vozů kombi a 603 automobilů s karosérií MPV. Velký zavazadlový prostor a dostatek místa pro cestující totiž z těchto vozů dělá ideálního společníka při letních cestách jak po České republice, tak do vzdálenějších destinací.

Karolína Topolova, generální ředitelka AAA AUTO uvádí:

„Rodiny často volí nákup ojetého automobilu MPV či kombi jednak z důvodu jejich praktičnosti, ale také z důvodu výrazné finanční úspory ve srovnání s pořízením automobilu nového. Tyto ušetřené peníze totiž následně často investují do letní dovolené, kam v mnoha případech odjíždějí právě nově pořízeným vozem.“

Na situaci, kdy chce zákazník koupit automobil a zároveň vyrazit na dovolenou

– reaguje společnost AAA AUTO aktuální akcí „Až 30.000 Kč v hotovosti na dovolenou“, kdy při koupi vozu za daných podmínek ihned vyplácí peníze v hotovosti a umožňuje tak zákazníkům nákup automobilu, aniž by museli oželet letní dovolenou. Zároveň AAA AUTO disponuje širokým výběrem vozů, které si zákazníci kupují, aby s nimi vyrazili na dovolenou. Aktuálně je to více než 1900 vozů kombi a 900 vozů MPV.

Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...