Kia představuje nový ´akustický branding´

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou.

Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’.

Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia:

  • Energičnost – symbolizuje výjimečný růst značky Kia
  • Specifičnost – vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia
  • Spolehlivost – odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni

Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia.

Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely

– v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury ‘The Rise of Surprise’ ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

Označení akustické signatury ‘The Rise of Surprise’ automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu ‘The Power to Surprise’ používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Více informací: www.kia.cz

 KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 67 autorizovaných prodejních míst a patří jí 8. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 48 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní osvěžení s KIA Sportage v akční verzi COOL za jedinečných 499 tisíc korun

Letní osvěžení s KIA Sportage v...

KIA Sportage nyní nabízí nejširší možnosti individualizace z produktové řady Kia – celkem 7 úrovní výbavy. Nová akční verze COOL modelu KIA Sportage je navržena pouze pro český trh Za...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost KIA MOTORS CZECH spouští novou marketingovou kampaň na podporu nové generace modelu Kia Rio

Společnost KIA MOTORS CZECH spouští...

Nová kampaň poběží od 1. 8. do 30. 9., a to výhradně online. Kampaň „Akční model COOL za 269 980 Kč“ Kampaň poběží výhradně online a bude nasazena především na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

KIA je mezi TOP 3 automobilkami s...

Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů. Úspěch digitální strategie Kia, průměrná návštěvnost webu KIA činí 300 tisíc...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia Telluride – koncept velkého SUV od automobilky Kia Motors – obdržel prestižní ocenění za design od Americké společnosti průmyslových návrhářů (IDSA)

Kia Telluride – koncept velkého SUV od...

Bronzové ocenění IDEA za design konceptu velkého SUV Telluride je spojením průlomových technologií, robustnosti a propracované funkčnosti. Koncept navržen v Kalifornii a poprvé odhalen v roce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rodina Optima je kompletní, na český trh vstupuje Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid

Rodina Optima je kompletní, na český...

Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid završuje modelovou ofenzivu rodiny vozů Optima. Modelovou řadu Kia Optima Sportswagon  společnost zahájila – ve 3. čtvrtletí minulého roku uvedením...