Kia představuje nový ´akustický branding´

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou.

Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’.

Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia:

  • Energičnost – symbolizuje výjimečný růst značky Kia
  • Specifičnost – vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia
  • Spolehlivost – odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni

Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia.

Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely

– v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury ‘The Rise of Surprise’ ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

Označení akustické signatury ‘The Rise of Surprise’ automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu ‘The Power to Surprise’ používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Více informací: www.kia.cz

 KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 67 autorizovaných prodejních míst a patří jí 8. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 48 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Kia Motors v roce 2017 zaznamenala v Evropě vůbec nejúspěšnější prodejní rok s meziročním nárůstem o 8,5 %.

Společnost Kia Motors v roce 2017...

Podle nejnovějších údajů Asociace evropských výrobců automobilů (ACEA) se automobilce Kia podařilo v Evropě za loňský rok prodat rekordních 472 125 nových automobilů (v roce 2016:...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 2017: Nejúspěšnější rok v historii prodejů značky Kia v ČR, prolomila hranici 9 tisíc prodaných vozů

2017: Nejúspěšnější rok v historii...

V roce 2017 uvedla Kia na český trh 7 nových či modernizovaných modelů, včetně nové vlajkové lodi, fastbacku Kia Stinger: Společnost KIA MOTORS CZECH prodala v České republice v roce 2017...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost KIA MOTORS CZECH s.r.o. (KMCz) potvrdila Ing. Arnošta Barnu ve funkci generálního ředitele značky Kia pro ČR

Společnost KIA MOTORS CZECH s.r.o. (KMCz)...

Doposud pověřený generální ředitel Ing. Barna, který pozici zastával od listopadu roku 2016, je nově jmenován generálním ředitelem společnosti KMCz s účinností od 1. ledna 2018. Generální...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový sportovní fastback Kia Stinger a kompaktní crossover Kia Stonic získal v bezpečnostních testech Euro NCAP nejvyšší možné ohodnocení v oblasti kolizní bezpečnosti.

Nový sportovní fastback Kia Stinger a...

Organizace Euro NCAP oběma vozům udělila plné pětihvězdičkové ohodnocení, které se vztahuje na všechna provedení modelu Stinger, resp. všechny vozy Stonic s volitelným paketem technologií Kia...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje pouhý měsíc po spuštění prodejů fastbacku Kia Stinger již deset zákaznických objednávek tohoto ryzího gran turisma

Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje...

Kia Stinger slaví úspěch také v soutěžích o Auto roku 2018 v ČR i ve světě. Devět z deseti zákazníků si objednalo – verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu...