Kia představuje nový ´akustický branding´

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou.

Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’.

Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia:

  • Energičnost – symbolizuje výjimečný růst značky Kia
  • Specifičnost – vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia
  • Spolehlivost – odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni

Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia.

Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely

– v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury ‘The Rise of Surprise’ ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

Označení akustické signatury ‘The Rise of Surprise’ automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu ‘The Power to Surprise’ používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Více informací: www.kia.cz

 KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 67 autorizovaných prodejních míst a patří jí 8. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 48 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Red Dot Awards 2018: vysoké návrhářské standardy Kia opět oceněny

Red Dot Awards 2018: vysoké...

Kia získala hned tři ceny za design svých modelů Stinger, Stonic a Picanto  Kia Stinger držitelem ocenění ‚Red Dot: Best of the Best‘ (Nejlepší z nejlepších) Nejnovějším trojitým...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bezdrátové dobíjení pro Kia Soul EV

Bezdrátové dobíjení pro Kia Soul EV

Ikonický crossover posloužil při vývoji nové technologie Bezdrátový systém otevírá nové perspektivy elektromobilů Tříletý projekt úspěšně postoupil z fáze vývoje do fáze reálné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emilio Herrera nově jmenován na pozici COO společnosti Kia Motors Europe

Emilio Herrera nově jmenován na pozici...

Emilio Herrera doposud působil jako generální ředitel společnosti Kia Motors Iberia Prodeje společnosti Kia Motors Iberia se v letech 2013 a 2017 více než zdvojnásobily Michael Cole, dosavadní COO,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA v březnu prodala nejvíce vozů za 9 let a zároveň zaznamenala nejlepší začátek roku ve své historii

KIA v březnu prodala nejvíce vozů za 9...

KIA zaznamenala v 1. čtvrtletí meziroční nárůst prodejů o pětinu Březen je s 1 050 prodanými vozy nejúspěšnějším měsícem za posledních 9 let a druhým nejúspěšnějším v historii Za...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tři desítky prodaných vozů KIA Stinger: červený šestiválec kraluje

Tři desítky prodaných vozů KIA...

Již 30 zákaznických objednávek od zahájení prodeje v ČR (od listopadu 2017) Tři čtvrtiny zákazníků preferují nejvyšší verzi 3,3l V6 T-GDi 4×4 8A/T Více než třetinu zákazníků...