Kia představuje nový ´akustický branding´

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou.

Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’.

Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia:

  • Energičnost – symbolizuje výjimečný růst značky Kia
  • Specifičnost – vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia
  • Spolehlivost – odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni

Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia.

Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely

– v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury ‘The Rise of Surprise’ ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

Označení akustické signatury ‘The Rise of Surprise’ automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu ‘The Power to Surprise’ používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Více informací: www.kia.cz

 KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 67 autorizovaných prodejních míst a patří jí 8. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 48 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai jako první představuje technologii řízení výkonových parametrů elektromobilu prostřednictvím smartphonu

Hyundai jako první představuje...

Nejnovější technologie od společnosti Hyundai Motor Group umožní řidičům nastavit si sedm významných výkonových parametrů elektromobilu na chytrém telefonu Individuální uživatelská...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Kia investují 300 milionů USD do největšího indického poskytovatele služeb pro mobilitu Ola

Hyundai a Kia investují 300 milionů USD...

Společnosti vybudují jedinečný vozový park a prozkoumají možnosti nabídky řešení pro mobilitu na globálních trzích Strategické partnerství se zaměří také na vývoj elektromobilů a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Group představuje jako první na světě systém airbagů pro vícenásobné kolize

Hyundai Motor Group představuje jako...

Nový systém airbagů poskytuje účinnější ochranu během sekundárních kolizí 30 procent všech nehod zahrnuje sekundární náraz, vyplývá z údajů NHTSA Budoucí vozidla Hyundai a Kia obdrží...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč ne, v prosinci jsou nejnižší ceny v roce

Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč...

Praktický dárek pro studenty, partnerky, rodiče v důchodovém věku, nebo i pro sebe   Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...