Kia představuje nový ´akustický branding´

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou.

Nová akustická signatura nese označení ‘The Rise of Surprise’.

Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech i na četných kontaktních místech značky.

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia:

  • Energičnost – symbolizuje výjimečný růst značky Kia
  • Specifičnost – vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia
  • Spolehlivost – odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni

Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou Kia.

Vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely

– v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury ‘The Rise of Surprise’ ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

Označení akustické signatury ‘The Rise of Surprise’ automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu ‘The Power to Surprise’ používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Více informací: www.kia.cz

 KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 67 autorizovaných prodejních míst a patří jí 8. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 48 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Mototechna navýšila prodej aut o...

Za poslední rok díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů Mototechna Classic či autopůjčovna Mototechna Drive Před šesti lety byla znovu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY SLAVNOSTI

LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY...

Dvacet oceněných exponátů Volba poroty složené z členů organizačního výboru Výjimečné automobily z historie i současnosti Letošní jubilejní 5. ročník ojedinělé automobilové slavnosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tři miliony vozů Kia v Evropě s jedinečnou 7letou zárukou

Tři miliony vozů Kia v Evropě s...

Sedmiletá záruka na pohonné ústrojí uvedena v roce 2006 pro první generaci modelu cee’d; komplexní záruka na celý vůz a všechny modely od roku 2010 Majitelé vozů Kia nacestovali v záručním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaná Kia Sportage: první snímky a detaily

Modernizovaná Kia Sportage: první...

V nabídce zcela nový naftový Mild-Hybrid pohon EcoDynamics+ 2,0 litru a nový hospodárný naftový motor 1,6 litru ‘U3’ Nové pohonné jednotky plní emisní normou Euro 6d TEMP Jednotka...