KFC chystá společně s DHL a QSL revoluční změny svého dodavatelského řetězce ve Velké Británii

Partnerství tří stran se zaměří na inovace, kvalitu a spolehlivost na britském trhu gastronomických produktů a služeb: DHL změní zajetá pravidla a nastaví nová kritéria pro dodávání čerstvých produktů společnosti KFC trvale udržitelným způsobem!

(Na snímku zleva: Mel Brockhouse, viceprezident pro oblast Grocery & Convenience ve společnosti DHL Supply Chain UK & Ireland; Jens Hentschel, ředitel dodavatelského řetězce společnosti KFC UK & Ireland; Oliver Jäger, country manažer ve společnosti QSL)

Společnost KFC pověřila v rámci svého průkopnického kroku

poskytovatele logistických služeb DHL a QSL řízením dodávek a distribucí gastronomických produktů, balení a potravin pro více než 850 restaurací po celé Velké Británii.

Cílem společnosti KFC je zásadním způsobem změnit distribuci na britském trhu v oblasti gastronomických produktů a služeb.

DHL poprvé spolupracuje

– se specializovaným poskytovatelem logistických služeb v oblasti gastronomie, společností QSL. Oba partneři společně zajistí služby individuálně přizpůsobené potřebám společnosti KFC. DHL bude řídit fyzické skladování a distribuci zboží s velkým důrazem na inovace, kvalitu a servisní služby. Zároveň hodlá stanovit nová kritéria v tomto oboru poskytováním výjimečných služeb všem restauracím KFC a jejich zákazníkům.

Největší pozornost bude zaměřena

– na dosažení nulových emisí v rámci logistických služeb v průběhu platnosti smlouvy, dále na optimalizaci plánů dodávek pro ještě rychlejší vyřizování objednávek a na maximální zachování neporušenosti potravin během přepravy, aby byla zaručena ještě větší čerstvost produktů při jejich předávání restauracím KFC.

QSL, specialista na logistiku v gastronomii

– je partnerem KFC v Evropě od roku 2011. QSL přinese do segmentu restaurací s rychlým občerstvením ve Velké Británii nejen své know-how v oblastech plánování poptávky a řízení zásob, ale také specializovaná řešení IT. QSL bude rovněž řídit provozní nákupní činnosti pro KFC a účetnictví jednotlivých poboček.

Jens Hentschel, ředitel dodavatelského řetězce společnosti KFC vysvětluje: 

„Dosud bylo v logistice pro gastronomii málo alternativ, proto jsme se záměrně rozhodli pro DHL a QSL vzhledem k jejich pověsti inovátorů v logistice napříč různými odvětvími. Naší misí je dodávat zákazníkům výjimečné produkty ve všech oblastech našeho podnikání a dodavatelský řetězec v tom hraje zásadní roli. Kompletně přehodnocujeme všechny naše interní i externí procesy a na distribuci či logistice stavíme novou strategii dodavatelského řetězce. Chceme našim restauracím a franšízovým partnerům poskytovat novou úroveň služeb, zvyšovat kvalitu služeb pro naše zákazníky a snižovat zatížení životního prostředí – a to všechno na dosud nevídané úrovni. Je to ambiciózní plán, ale díky úzké spolupráci s našimi partnery DHL a QSL jsme přesvědčeni o tom, že našich strategických cílů dosáhneme.“

John Boulter, generální ředitel pro maloobchod ve společnosti DHL Supply Chain UK & Ireland, k tomu dodává:

„Máme radost, že můžeme společnosti KFC poskytnout skutečně jedinečné řešení, přizpůsobené specifickým potřebám jejího podnikání. Hodláme přepsat pravidla a vytvořit model řízení zásob, distribuce a zpětné logistiky založený na osvědčených metodách z řady odvětví včetně logistiky pro gastronomii. Tento model podpoří společnost KFC v realizaci jejího cíle stát se lídrem na trhu ve všech oblastech svého podnikání při současném zvýšení úrovně služeb poskytovaných restauracím a zákazníkům.“

Florian Entrich, generální ředitel společnosti QSL, doplňuje:

„Pro naše zákazníky jsme skutečnými partnery, protože bereme jejich potřeby vážně a snažíme se jim vycházet maximálně vstříc. Jsme velmi hrdí, že se společnost KFC rozhodla na svém největším trhu v Evropě pro naše na míru střižené řešení QSR. Jsme přesvědčeni, že s DHL zavedeme nové měřítko pro restaurace rychlého občerstvení ve Velké Británii.“

DHL – Logistická společnost pro celý svět

DHL je přední světovou značkou v logistickém odvětví. Rodina divizí DHL nabízí jedinečné portfolio logistických služeb, jež zahrnuje národní a mezinárodní balíkové doručovací služby, dopravu a řešení pro elektronický obchod, mezinárodní silniční, vzdušnou a námořní expresní přepravu či řízení průmyslových dodavatelských řetězců. DHL spojuje pevně a spolehlivě lidi i byznysy, přes 350 000 zaměstnanců ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, což umožňuje plynulý globální obchod. Řešení specializovaná na rostoucí trhy a odvětví zahrnující technologický průmysl, sektor zdravotní péče, energetický a automobilový průmysl nebo maloobchod, časem prověřený závazek v oblasti společenské zodpovědnosti a bezkonkurenční přítomnost na rozvíjejících se trzích, to vše potvrzuje postavení DHL jako „Logistické společnosti pro svět“.

DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Tržby skupiny dosáhly v roce 2016 více než 57 miliard EUR.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...