Jindřich Štolfa s Miroslavem Fantou chtějí domácí titul ve formuli 2

Možná, že by v titulku tohoto příspěvku mělo být ještě slůvko: konečně. Vždyť už dvakrát byla tato naše špičková a jedna z nejzkušenějších posádek opravdu jen krůček od prvenství v kategorii vozů s jednou poháněnou nápravou.

Doufejme, Jindra s Mirkem a lidé z jejich ryze českého týmu s cizokrajným názvem di Andrea Lupo, nejsou pověrčiví. Jinak by datum 13. března tohoto roku nemohli považovat za rozhodný nástup k útoku na nejvyšší metu mezi dvoukolkami. Toho dne totiž v Příbrami představili novinářům svou nejnovější zbraň, Peuegot 306 Maxi Kit Car, kterou chtějí svým soupeřům tak trochu vzít chuť do závodění. Miroslav Fanta to vyjádřil zcela otevřeně slovy: „nechci, aby to znělo nějak velikášsky, ale díky tomuto autu, bychom v téhle kategorii neměli mít soupeře. Ti se budou rekrutovat z absolutní špičky, to znamená z posádek jedoucích s vozy s pohonem na obě nápravy.


Přestože Jindřich Štolfa zatím ujel se svým dvousetosmdesáti koňovým Peugeotem pouze 25 km, stačilo mu to k poznání, že je to vůz, který potřebuje maximální soustředění na trati a každou chybičku může jaksepatří potrestat. Znamená ale pro něj ohromný skok kupředu a počítá, že tak po dvou soutěžích by si mohli začít rozumět. A právě ty dvě úvodní soutěže domácího mistrovství, co do počasí nevyzpytatelné Rally Šumava Mogul v Klatovech a liberecká Rally Paramo, nejsou dvoukolkám příliš nakloněny. Většinou jsou však prý tratě českého šampionátu pro vozy této kategorie vcelku výhodné.


Jindřich Štolfa a Miroslav Fanta chtějí svůj Peugeot 306 Maxi Kit Car představit výhradně divákům klasických dvoudenních soutěží, starty v mistrovství rallysprintů by přicházely v úvahu pouze výjimečně. Jako posádka zařazená do reprezentace České republiky se však chystají i na evropské tratě. V tom případě Peugeota třistašestku nechají doma a přesednou do Forda Escorta, s nímž se také nechtějí dívat na evropskou špičku dvoukolek z uctivé vzdálenosti, ale v konečném hodnocení formule 2 si dali laťku také pořádně vysoko: být do třetího místa.


Jindřichu Štolfovi a Miroslavu Fantovi tedy začíná sezóna v níž chtějí dokázat hodně. Právem myslí na nejvyšší příčky, neboť pro ně hovoří velká zkušenost, dokonalá souhra, kvalitní zázemí týmu di Andrea Lupo a letos i vůz, kterému věří a na závodění s ním se obrovsky těší, Peugeot 306 Maxi Kit Car.

František Dočkal
Cartec MB

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...