Jedenáctka nejlepších řidičů kamionů včetně jedné řidičky je známá!

České truckery v soutěži Mladý evropský řidič kamionu 2007 teď čeká národní finále v sobotu 23. června.

Na něm se ukáže, kdo je králem mezi českými truckery a také kdo pojede reprezentovat Českou republiku na evropské finále do Švédska, kde je hlavní cenou tahač Scania v hodnotě 3 miliony korun.

Ze semifinálových kol, která se konala 28. dubna v Plzni a 12. května v Brně, vzešla tato jedenáctka těch nejlepších:

  • Antoš Martin (Hostinné)
  • Hlaváč Luboš (Pelhřimov)
  • Horneková Marie (Plzeň)
  • Chlup Zdeněk (Znojmo)
  • Kůřil Roman (Brno)
  • Neterda Pavel (Praha)
  • Ryšavý Roman (Police nad Metují)
  • Svítil Zdeněk (Janovice nad Úhlavou)
  • Tomek Petr (Praha)
  • Urban Jiří (Ostrava)
  • Vrkoslav Daniel (Mnichovo Hradiště)

Semifinále YETD 2007, Brno:

Jiří Urban, Roman Ryšavý, Roman Kůřil, Martin Antoš, Zdeněk Chlup

Semifinále YETD 2007, Plzeň (zleva):

Marie Horneková, Pavel Neterda, Petr Tomek, Luboš Hlaváč, Daniel Vrkoslav, Zdeněk Svítil

Profily jednotlivců

Jméno: Martin Antoš

  • Věk: 33
  • Přezdívka: Marťas
  • Bydliště: Hostinné
  • Zaměstnavatel: Inex Spedition s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: „V současné době vozím nejčastěji elektroniku.“
  • Nejčastější destinace: Velká Británie
  • Nejoblíbenější destinace: Irsko
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: Profesionálním řidičem je již 14 let.
  • Proč jsem řidičem: „Je to rodinná záležitost a splněný klukovský sen. Pokračuji v povolání svého otce a dědy.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Kromě klasických dětských snů, kdy jsem chtěl být kosmonautem či popelářem, jsem vždy toužil stát se profesionálním řidičem. Sen jsem si i splnil.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: dcera a syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Přítelkyně je momentálně na mateřské dovolené, ale jinak tuto specifickou profesi chápe. Též pracuje v dopravě. Dětem se pochopitelně stýská.“
  • Další truckeři v rodině: „Otec a děda pracovali jako profesionální řidiči autobusu respektive nákladního automobilu.“
  • Umístění v semifinále: 1. místo (Brno)
  • Účast v YETD: letos se účastní poprvé
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem byl samotný postup do finále. To už je pro mě úspěch.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Do soutěže mě přihlásila přítelkyně, která za mě odeslala i přihlášku. Právě ona byla tím hlavním impulsem. O soutěži jsem sice věděl již dříve, ale do předchozích ročníků jsme se nikdy nepřihlásil. Nyní jsem to chtěl zkusit.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Tak daleko zatím nekoukám. A popravdě jsem o tom ani na chvilku nepřemýšlel. Každopádně kamion je od toho, aby jezdil.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Jednoznačně rodina a také šéf firmy, kde pracuji. Společně s dalším kolegou, který se soutěže též účastní, nám po celé semifinále ohromně fandil. Z našeho úspěchu měl velkou radost.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Průběžné výsledky jsem během samotného semifinále sledoval a doufal, že bych se do postupové pětice mohl dostat. Nakonec to vyšlo a dokonce jsem vyhrál. I tak to pro mě bylo překvapení.“

Jméno: Luboš Hlaváč

  • Věk: 27
  • Přezdívka: Zajíc
  • Bydliště: Pelhřimov
  • Zaměstnavatel: Agroalfa a.s.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: krmná směs, šrot pro zvířata
  • Nejčastější destinace: „Jezdím většinou pouze v okrese Pelhřimov.“
  • Nejoblíbenější destinace: „Oblast Kolínska – hezká krajina, rovina a většinou svítí sluníčko.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 8 let
  • Proč jsem řidičem: „Vždy mě lákalo řídit velké auto. Stal jsem tedy automechanikem. To vlastně jen proto, abych si tento svůj sen mohl splnit.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Měl jsem hned jasno a neváhal jsem. Další povolání nepřipadalo v úvahu.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: „V tomhle ohledu jsem v mé rodině jedináčkem.“
  • Umístění v semifinále: 3. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: „Účastnil jsem se regionálního kola v roce 2005. Bylo to v Brně a skončil jsem na 10. místě.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Mým cílem byla účast. Hlavně si zkusit své dovednosti při řízení s návěsem, jelikož s ním vlastně vůbec nejezdím. Tohle byla ideální možnost.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Na prvním místě zvědavost a touha zkusit si to.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Vzhledem ke svým minimálním zkušenostem s řízením s návěsem nejsem rozhodně favoritem. Nad hlavní výhrou jsem vůbec nepřemýšlel. Šanci na úspěch mají jiní a zkušenější.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Kolegové v práci. Už se chystají, jak mě pojedou podpořit a podívat se, jak zvládnu finále.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Doslova šok se vším všudy. Ještě zvýrazněný tím třetím místem, které jsem obsadil.“

Jméno: Marie Horneková

  • Věk: 28
  • Přezdívka: Majka
  • Bydliště: Plzeň
  • Zaměstnavatel: Petr Lukáš – Manto
  • Typ vozidla: DAF
  • Nejčastější náklad: gumy, dřevo, cihly
  • Nejčastější destinace: Německo
  • Nejoblíbenější destinace: „Dříve jsem jezdila do Francie a Španělska, což jsem si hodně užívala.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 4 roky
  • Proč jsem řidičkou: „Lákalo mě to zkusit.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Žádné vysněné povolání jsem nikdy neměla. Nechávám vše plynout a na životě. Co mě nadchne a bude naplňovat, to zkusím.“
  • Vdaná: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: žádní
  • Umístění v semifinále: divoká karta (Plzeň)
  • Účast v YETD: „Účastnila jsem se v roce 2005. Tam jsem skončila v základním kole a do samotné soutěže jsem se nedostala.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Ten byl již dávno překonán. Postupem do národního finále jsem své cíle již předčila. Žádné naděje si nedělám. Finále bude především o štěstí a momentálním rozpoložení.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásila: „Přirozená soutěživost. Jsem moc ráda, že tato soutěž existuje. Dokonce si myslím, že by jich mohlo být více či alespoň častěji. Může být skvělou motivací ke zdokonalování. Účast v soutěži si zkrátka užívám.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Již jsem domluvena se svým šéfem. Kamion bych mu dala a on by ho využil pro firmu. Výměnou by mi koupil domek. To by se však už řešilo dle situace. Je zbytečné o tom nyní přemýšlet.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Sestra a vůbec celá rodina. Překvapilo mě, jak moc mi fandí maminka. Ta se k tomu dříve stavěla chladně a moc tohle nesleduje. Nedávno mi však říkala, že je na mě hrdá.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupila do finále: „Pocity byly hodně zvláštní. Potvrdila jsem si, že je lepší nic nečekat a být překvapená než prožívat pocity zklamání.“

Jméno: Zdeněk Chlup

  • Věk: 28
  • Přezdívka: Chlupáč
  • Bydliště: Znojmo
  • Zaměstnavatel: ICOM Transport a.s.
  • Typ vozidla: Mercedes
  • Nejčastější náklad: dřevotříska
  • Nejčastější destinace: Německo
  • Nejoblíbenější destinace: „Určitě Španělsko. Na tamních silnicích tam je menší frekvence dopravy. Také rád jezdím na větší vzdálenosti.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 8 let
  • Proč jsem řidičem: splněný klukovský sen
  • Jaké bylo vysněné povolání: řidič z povolání
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn (15 měsíců)
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Manželka z mého povolání není pochopitelně úplně nadšena, ale respektuje ho. A jsem za to rád.“
  • Další truckeři v rodině: otec (profesionální řidič autobusu)
  • Umístění v semifinále: 2. místo (Brno)
  • Účast v YETD: v roce 2005 skončil ve finále na 6. místě
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem v soutěži je vždy vítězství.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „První cena v podobě nového tahače je velmi lákavá. Též jsme se chtěl poměřit s ostatními řidiči.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal. Rád bych se následně zkusil vrhnout do soukromého podnikání.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Pochopitelně manželka a také kamarád. Lidé v mém okolí vědí o mé účasti.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Cítil jsem určitou úlevu, že se mi podařilo splnit mé předsevzetí v podobě opětovného postupu do finále. Byla by ostuda, pokud by se to opět nepovedlo:).“

Jméno: Roman Kůřil

  • Věk: 28
  • Bydliště: Brno
  • Zaměstnavatel: ZO-ŠI Trans s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: potraviny
  • Nejčastější destinace: „Nyní jezdím pravidelně trasu Praha – Ostrava.“
  • Nejoblíbenější destinace: „Žádná mi nezůstala v paměti natolik, abych ji označil za nejoblíbenější.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 6 let truckerem a 8 let profesionálním řidičem
  • Proč jsem řidičem: „Za volant mi vlastně dopomohla náhoda. Otec mého kamaráda měl dopravní firmu, kam jsem chodil na internet hledat práci. Nakonec mi nabídl stát se řidičem z povolání.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Řízení mě vždy bavilo, ale chtěl jsem být kuchař nebo číšník.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „S mojí manželkou jsme se poznali, když jsem ještě jezdil i do zahraničí. Nevadilo jí to. Nyní už jezdím jen výhradně po České republice a jsem více doma. Z pohledu časové náročnosti je to tedy lepší než bývalo.“
  • Další truckeři v rodině: starší i mladší bratr
  • Umístění v semifinále: 3. místo (Brno)
  • Účast v YETD: „V prvním ročníku jsem nestihl odeslat v termínu odpovědi do základního kola. V tom minulém se mi to již podařilo těsně před uzávěrkou. Do hlavní soutěže jsem se ale neprobojoval. Letos už všechno klaplo.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Při přihlašování to byl asi ten nejvyšší. V průběhu soutěže si však kladu postupné cíle. Po finále bych rád stál na stupních vítězů.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Rozhodně ceny a také sám sobě si něco dokázat. V neposlední řadě musím říci, že každý je asi více či méně soutěživý.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal a založil si vlastní dopravní firmu.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka. Na základě uveřejněného článku s výsledky v jednom časopise se mi s gratulací ozval i kamarád.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Byl jsem dost nervózní. Těžko se to popisuje. Soutěže jsem se účastnil společně s kolegou. Na postup jsem tipoval jeho, ale nakonec se podařilo postoupit mně. I přes pokaženou jízdu zručnosti.“

Jméno: Pavel Neterda

  • Věk: 30
  • Přezdívka: Scaniatic
  • Bydliště: Praha
  • Zaměstnavatel: Hödlmayr logistik
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: nákladní automobily, převážně značky Scania
  • Nejčastější destinace: „Jezdím po celé Evropské unii. Hlavně Německo a Rakousko.
  • Nejoblíbenější destinace: „Asi Holandsko. Jsou tam příjemní lidé.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 10 let
  • Proč jsem řidičem: „Asi jako u mnohých řidičů z povolání. Byl to klukovský sen.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Nebylo co řešit, vždy jsem chtěl jezdit.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Další truckeři v rodině: „Žádní. Takhle jsem „postižen“ sám.“
  • Umístění v semifinále: 5. místo (Plzeň)
  • V YETD poprvé: ano
  • Cíl v soutěži YETD: „Je to jasné. Dát si hlavní výhrou dárek k 30. narozeninám.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Chtěl jsem zjistit, jak na tom v porovnání s ostatními jsem. Navíc hlavní výhra je hodně lákavá.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Využil k práci. Už jsme se o tom i ve firmě, kde pracuji, bavili.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: rodina a kamarádi
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Byl jsem doslova hotový. Nepředvedl jsem dobrý výkon, ale nakonec jsem to poslední disciplínou asi zvrátil.“

Jméno: Roman Ryšavý

  • Věk: 35
  • Bydliště: Police nad Metují
  • Zaměstnavatel: Inex Spedition s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: elektronika, dřevěné palety
  • Nejčastější destinace: Německo, Španělsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Tou nejoblíbenější je oblast Skandinávie. Především kvůli nádherné přírodě. Též Anglie, kde jsou příjemní lidé.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 14 let
  • Proč jsem řidičem: klukovský sen
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Vždy jím bylo povolání řidiče.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: syn
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Nic jiného než moji profesi respektovat manželce asi nezbývá. Myslím, že si již zvykla.“
  • Další truckeři v rodině: bratr
  • Umístění v semifinále: 4. místo (Brno)
  • V YETD poprvé: „V roce 2005 jsem bohužel neposlal přihlášku. Příliš jsem váhal a musím říci, že nyní toho lituji. Z toho pohledu je pro mě letošní účast premiérou.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Cílem bylo finále. A to je určitě krásný úspěch, který se mi povedl. Nyní se chci umístit co nejlépe.Třeba do osmého místa by to byla paráda.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Byla to poslední šance. V příštím ročníku nebudu již splňovat věkový limit. Také to byla určitá forma osobní výzvy. Něco si zkrátka zkusit dokázat.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Nejdříve bych se posadil překvapením na zadek. Určitě bych si ho nechal a zkusil soukromě podnikat.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Nejvíce manželka. Určitě ale musím jmenovat i lidi z firmy, kde pracuji. Především šéf, který mě i další kolegům- soutěžícím vychází vstříc.
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Nádherný pocit. Převažuje nezapomenutelný zážitek. Svůj postup beru jako velký úspěch.“

Jméno: Zdeněk Svítil

  • Věk: 31
  • Bydliště: Janovice n. Úhlavou
  • Zaměstnavatel: Stigler & Gilch
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: pouze automobily
  • Nejčastější destinace: Rumunsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Makedonie. Vzhledem k přívětivosti obyvatel.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 7 let
  • Proč jsem řidičem: „Jsem vyučený automechanik. Od toho je k mé současné profesi už jen krok.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Asi číšník. Jako číšník jsem i pracoval.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: dcera
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Mohu říci, že mé povolání plně respektují.“
  • Další truckeři v rodině: žádní
  • Umístění v semifinále: 2. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: letos podruhé
  • Cíl v soutěži YETD: „V rámci ČR ty nejvyšší. Zkrátka se dobře umístit.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Jsem hodně soutěživý typ, což byl vlastně jediný impuls a hnací motor.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych si ho nechal a užil si ho.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: přítelkyně
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Tajně jsem myslel na 5. postupové místo. Když s ním nebylo spojeno mé jméno, tak jsem se vzdával nadějí. O to více jsem byl následně šokován, což na mě bylo i vidět.“

Jméno: Petr Tomek

  • Věk: 31
  • Přezdívka: Rambousek
  • Bydliště: Praha
  • Zaměstnavatel: Autodoprava Jindřich Havránek
  • Typ vozidla: Volvo
  • Nejčastější náklad: potraviny
  • Nejčastější destinace: Polička
  • Nejoblíbenější destinace: „Nové Město. Dobré vztahy s lidmi.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 7 let
  • Proč jsem řidičem: „Vždy jsem se jím chtěl stát.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Neměl jsem žádné pochyby, že se jednou stanu řidičem.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: 3 děti
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Jezdím pouze po naší republice, takže jsem denně doma. Je to tedy mnohem snazší než třeba u jiných kolegů.“
  • Další truckeři v rodině: strýc
  • Umístění v semifinále: 4. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: „O prvním ročníku jsem bohužel nevěděl, ale minulého jsem se již zúčastnil. Skončil jsem na celkovém 3. místě.“
  • Cíl v soutěži YETD: „Už jen vybrat si barvu hlavní ceny :).“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Ten je jasný. Myslím, že každý ze soutěžících kolegů jde do toho s tím, aby vyhrál. Hlavní cena je tudíž i mým cílem.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Rozhodně bych ji náležitě využil. Každý má asi sen založit si vlastní firmu. I přes konkurenci na trhu bych to chtěl následně zkusit.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka a rodina. Palce mi drží i někteří soutěžící z minulého ročníku. Kamarádi o mé účasti také vědí. Občas proběhne nějaká ta legrácka na toto téma.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Šel jsem do toho, že prostě musím a jdu postoupit. I když v určité fázi semifinále jsem si nebyl úplně jistý svým postupem.“

Jméno: Jiří Urban

  • Věk: 34
  • Přezdívka: Jura
  • Bydliště: Ostrava
  • Zaměstnavatel: OKD-Doprava a.s. Ostrava
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: železo
  • Nejčastější destinace: Německo, Francie, Holandsko
  • Nejoblíbenější destinace: „Taková, abych byl brzy doma. Ze zemí Švýcarsko. Je to krásná a čistá země s jasnou dominantou v podobě Alp.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 10 let
  • Proč jsem řidičem: rodinné dědictví
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Chtěl jsem být letcem, ale to vyžaduje obrovské i zdravotní nároky, které bych bohužel asi nenaplnil. K autům jsem více přičichl v 18 ti letech, což bylo osudové.“
  • Ženatý: ano
  • Děti: ne
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Rozhodně respektuje mé povolání a nechce mi do něho příliš mluvit. Chtěl bych však raději více času trávit doma s rodinou.“
  • Další truckeři v rodině: bratr, otec, strýc
  • Umístění v semifinále: 5. místo (Brno)
  • Účast v YETD: „Účastnil jsem se již v roce 2003. Nepostoupil jsem tehdy do finále.“
  • Cíl v soutěži YETD: „ Umístit se co nejlépe. Tedy vyhrát.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Hlavní cena je velkým lákadlem. Vzhledem k roku výroby vozidla, které používám, jsem si též chtěl zkusit řízení nových typů nákladních automobilů.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Vyhrát kamion by bylo nádherné. Možná i krok k založení vlastní firmy. S manželkou však máme sen v podobě nového domu. Asi bych případnou hlavní výhru prodal a finance investoval právě tímto směrem.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: „Manželka. Ta to prožívá snad více než já. Také kamarádi mě podporují.“
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Z umístění v prvním ročníku jsem byl nepatrně zklamán. Teď jsem to napravil. Porazit ostatní soutěžící je má motivace pro finále. A asi i ta nejlepší.“

Jméno: Daniel Vrkoslav

  • Věk: 20
  • Bydliště: Mnichovo Hradiště
  • Zaměstnavatel: Litra, s.r.o.
  • Typ vozidla: Scania
  • Nejčastější náklad: automobily
  • Nejčastější destinace: Morava
  • Nejoblíbenější destinace: „Zlín. Vzhledem k dobrým vztahům s klientem.“
  • Kolik let jsem profesionální truckerem: 1 rok
  • Proč jsem řidičem: „Od tří let jsem v prostředí automobilů vyrůstal, tudíž mi to bylo dáno do kolébky.“
  • Jaké bylo vysněné povolání: „Do budoucna mě láká povolání dispečera. Nyní jsem však plně spokojený s aktuální profesí.“
  • Ženatý: ne
  • Děti: ne
  • Jak snáší moji profesi rodina: „Nejbližší rodina mě hodně podporuje. Pouze babička se o mě z pochopitelných důvodů, které tato profese přináší, bojí.“
  • Další truckeři v rodině: otec, švagr
  • Umístění v semifinále: 1. místo (Plzeň)
  • Účast v YETD: letošní ročník je premiérou
  • Cíl v soutěži YETD: „Jsem naprosto spokojený s postupem do finálových bojů. Před začátkem soutěže jsem v tento úspěch ani nedoufal.“
  • Proč jsem se do YETD přihlásil: „Patřím mezi začínající řidiče a proto jsem si chtěl porovnat své kvality se zkušenějšími kolegy. Též jsem si chtěl určitým způsobem otestovat, zda svými kvalitami dokáži konkurovat. Určitě jde i o nabytí zkušeností do budoucna.“
  • Co udělám s kamionem (hlavní výhrou): „Abych řekl pravdu, tak nevím. Vůbec jsem o tom nepřemýšlel.“
  • Kdo mi nejvíc drží palce: rodina a kolegové v zaměstnání
  • Jak mě překvapilo / potěšilo, že jsem postoupil do finále: „Se svým postupem jsem nepočítal. Po dokončení jízdy zručnosti jsem si říkal, že bych mohl být kolem pátého místa. Na vysněné páté pozici mě neohlásili a tak mé nadšení postupně opadávalo. O to radostnější byl pocit, když jsem zjistil, že jsem své semifinále vyhrál. Tento bezprostřední pocit byl prostě nádherný.“

Hlavní cenou soutěže je tahač Scania v hodnotě 3 miliony korun.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...