Hyundai v Busanu představil budoucí směr designu a globální strategii značky N

  • Globální strategie značky N detailně ukazuje budoucnost značky a plán expanze
  • Koncepční SUV HDC-2 Grandmaster rozvíjí budoucí směřování designu značky Hyundai
  • Veloster N předvádí sportovní charakter značky N a přesvědčivý design
  • Modernizovaný Tucson 2019 zvyšuje atraktivitu globálně oblíbeného SUV
  • Koncept „Future Mobility Life“ značky Hyundai je prezentován v pěti odlišných tematických zónách – Garage N, Hyundai Veloster Street, Design Gallery, Hydrogen Electricity House a Life Square

Hyundai Motor učinil další krok vpřed v rozvoji svého designérského stylu „smyslné sportovnosti“, který je v ještě detailněji zpracované podobě ztělesněn právě představeným konceptem SUV HDC-2 „Grandmaster“. Hyundai na mezinárodním autosalonu v Busanu prezentuje také novou globální strategii značky N, která přinese rozšíření produktové řady sportovních vozů.

Hyundai poprvé představil designérský styl „smyslné sportovnosti“ s koncepčním vozem HDC-1 „Le Fil Rouge“ letos v březnu na autosalonu v Ženevě. Nejnovější koncepční vůz, SUV HDC-2 Grandmaster, tuto filozofii dále rozvíjí a prohlubuje.

Sedan Le Fil Rouge stanovil jasný směr vývoje filozofie designu značky Hyundai, přičemž nové koncepční SUV dokazuje všestrannost tohoto designérského stylu, který vtiskne podobu budoucím vozidlům Hyundai a otevře nové možnosti pro ještě širší spektrum atraktivních designů.

Hyundai na mezinárodním autosalonu v Busanu představil také model Veloster N, který je dalším krokem v realizaci projektu značky vysokovýkonných vozů N. Hyundai bude dále diverzifikovat produktové portfolio značky N, včetně vysokovýkonných modelů N, vozidel N Line s novým designem a prvky, které optimalizují provozní vlastnosti, a programu N Option, nabízejícího individuální díly N pro kompletní produktovou řadu Hyundai.

Hyundai navíc představil i modernizovaný Tucson s vylepšeným designem a rozšířenou výbavou v oblasti aktivní bezpečnosti včetně standardního asistenta pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist).

Hyundai rovněž ilustruje téma „Future Mobility Life“ (budoucí život mobility) ve své expozici v pěti oddělených zónách – Garage N, Hyundai Veloster Street, Design Gallery, Hydrogen Electricity House a Life Square. Jednotlivé oblasti kladou důraz na filozofii designu značky Hyundai a mobilní život s cílem zajistit maximální spokojenost zákazníků.

Thomas Schemera, výkonný viceprezident a vedoucí divize vysokovýkonných vozidel a motoristického sportu, řekl: „Mám velkou radost, že s vámi dnes mohu sdílet naši vizi pro značku N. Budeme pokračovat v diverzifikaci našich produktů a přizpůsobovat je jedinečným požadavkům každého zákazníka, aby každé vozidlo Hyundai poskytovalo mimořádné potěšení z jízdy v každodenním životě.“

„Dnes jsme představili dva koncepční vozy jako ukázku našich plánů pro další rozvíjení strategie v oblasti designu,“ řekl SangYup Lee, viceprezident a vedoucí divize designu značky Hyundai. „Strategií Hyundai Look uskutečňujeme velký krok vpřed z hlediska designu a posouváme se k našemu cíli stát se značkou, která skutečně dokáže navazovat spojení se svými zákazníky na emocionální úrovni. Nechceme být jen značkou, která poskytuje skvělý poměr cena/výkon, ale naší ambicí je stát se především značkou, která je našimi zákazníky milována.“

Veloster N a globální strategie značky N

Veloster N, představený poprvé v lednu 2018 na mezinárodním autosalonu NAIAS v Detroitu, je druhým modelem značky N po modelu „i30 N“, uvedeném v Evropě v minulém roce, a prvním modelem prezentovaným korejským zákazníkům.

Veloster N nabízí jako součást portfolia značky vysokovýkonných vozů N odlišný vnější a vnitřní design se zaměřením na potěšení z jízdy a poskytování nejlepších jízdních výkonů řidiči i cestujícím. Veloster N, vybavený vysokovýkonným přeplňovaným motorem 2,0 litru a 6stupňovou mechanickou převodovkou, se může pochlubit nejvyšším výkonem 275 k a maximálním točivým momentem 353 N.m.

Veloster N nabízí také funkci „Launch Control“ pro optimální rozjezd se spontánním zrychlením a funkci vyrovnávání otáček motoru při dynamickém řazení. Kromě toho je svým nastavením připravený na sportovní jízdu i nejnáročnějšími zatáčkami.

Hlavní důraz sportovní koncepce je kladen na pocity radosti při řízení. Vozidla Hyundai N ukazují, že požitek z jízdy by se měl, namísto otáček, měřit tepy srdce za minutu.

Veloster N je součástí globální strategie značky N, jejímž cílem je nabízet řidičům průkopnickým způsobem nevšední zážitky. Produktová řada vozidel Hyundai N vychází z filozofie společnosti poskytovat vysokovýkonnou techniku pro sportovní jízdu a vzrušující zážitky z jízdy, inspirované motoristickým sportem, aby řidiči mohli prožívat pocity mimořádné dynamiky i v každodenním provozu.

Reakce trhu na první model značky N, „i30 N“, jsou tak pozitivní, že společnost dokonce uvažuje o zvyšování objemu výroby.

Thomas Schemera ohledně divize vysokovýkonných vozů také uvedl: „Naše závodní vozy budou razit značce N cestu na vrcholu její hierarchie. Cenné zkušenosti a technologie, odvozené z našich úspěchů v motoristickém sportu, budou pronikat do všech budoucích produktů N.“

Koncepční vozy HDC-1 Le Fil Rouge a HDC-2 Grandmaster: Krok vpřed ve stylu Hyundai Look

Hyundai představil na mezinárodním autosalonu v Busanu také první koncepční SUV ve stylu Hyundai Look, který je ukázkou dalšího rozvoje filozofie designu značky Hyundai.

Koncepční vůz Le Fil Rouge, jenž debutoval na Ženevském autosalonu 2018, prezentuje nové směřování designu s motivem „smyslné sportovnosti“. Po tomto konceptu představená studie HDC-2 Grandmaster reinterpretuje DNA designu značky Hyundai. Její design se zaměřuje na harmonizaci čtyř klíčových prvků – proporcí, uspořádání, stylu a techniky. Výsledkem je nevšední emocionální hodnota a mimořádná atraktivita.

Název konceptu Grandmaster je odvozen z šachu. Zatímco nejlepší šachoví hráči na světě se nazývají velmistři, označení koncepčního vozu naznačuje, že stejně jako souhrn všech šachových figurek umožňuje hrát šachy, vytvoří i všechna budoucí vozidla Hyundai harmonickou produktovou řadu vozidel ve stylu Hyundai Look, přestože si každý model zachová svůj osobitý charakter a roli.

Krása je ještě více umocněna optimalizovaným uspořádáním a stylem. Nový přístup této „lehké architektury“ vytváří dokonalou siluetu přední a zadní partie vozu. Technické inovace se navíc snoubí s atraktivním designem a mimořádným komfortem pro řidiče a cestující.

Stylistické prvky „smyslné sportovnosti“ budou použity u nadcházejících modelů Hyundai s karoserií sedan a SUV.

SUV Tucson

Modernizovaný Tucson 2019 je atraktivní SUV, které zaujme změnami vnějšího i vnitřního designu. Dramatický dojem vytváří odvážná kaskádovitá maska chladiče a nový design světlometů s funkcí světel pro denní svícení.

Hyundai také zařadil do jeho výbavy 8stupňovou samočinnou převodovku a systém pohonu všech kol HTRAC. Výsledkem jsou ještě lepší provozní vlastnosti a vyšší hospodárnost.

Tucson 2019 disponuje nejmodernějšími technologiemi a bezpečnostními prvky, s nimiž vychází vstříc každodenním požadavkům moderních spotřebitelů, kterým navíc poskytuje naprostý pocit jistoty díky celkově vylepšené provozní bezpečnosti.

Všechny verze modelu Tucson 2019 jsou vybaveny asistentem pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist), asistentem pro jízdu v jízdním pruhu LKA (Lane Keeping Assist) a asistentem pro rozpoznávání únavy řidiče DAW (Driver Attention Warning), které posouvají bezpečnost na ještě vyšší úroveň. Mimořádné úsilí značky Hyundai o zvyšování bezpečnosti modelu Tucson 2019 bylo nedávno oceněno nejlepšími odborníky i spotřebiteli: společnost J.D. Power jmenovala model Tucson „Nejspolehlivějším malým SUV“ a americká nezisková organizace IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) zvolila model Tucson „Nejlepší volbou z hlediska bezpečnosti“.

Výše uvedené prvky výbavy a specifikace se mohou na jednotlivých trzích lišit.

Modernizovaný Tucson bude uveden na korejský trh ve třetím čtvrtletí 2018.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...