Goodyear vystavoval tento rok na ženevském autosalonu výběr pneumatik pro SUV a crossovery, které se pyšní vysokým hodnocením na evropském štítku

Společnost vystavuje několik pneumatik pro vozy SUV a crossovery, včetně pneumatiky s hodnocení BA na novém Nissanu Qashqai 2014 a pneumatiky Eagle F1 Asymmetric SUV s hodnocením BB.

1godyearstitek800

Závazek společnosti Goodyear k evropskému hodnocení pneumatik

– staví na současných úspěších dosažených na tomto poli. Goodyear byl první, který představil koncept pneumatiky s hodnocením AA na evropském štítku, a zároveň má jeho portfolio jedno z nejvyšších hodnocení na trhu, a to pouhý jeden a půl roku po zahájení štítkování. To vše bylo podpořeno nedávno představenou pneumatikou EfficientGrip Performance pro automobily z nižší a střední třídy, která ve většině nabízených rozměrů dosahuje hodnocení BA. S výborným hodnocením pneumatik pro nižší a střední třídu zaměřuje Goodyear nyní svoji pozornost na trhy kategorií SUV a crossover, pro něž předváděla své produkty na autosalonu v Ženevě.

Pneumatika EfficientGrip SUV

– vystavovaná v Ženevě v rozměru 215/50 R17, je první pneumatikou z této řady takto vysoko hodnocených pneumatik (hodnocení BA). Tato hodnocení v daných parametrech napomáhají přinášet jedny z klíčových výhod pneumatiky EfficientGrip SUV. Nízký valivý odpor pneumatiky, s hodnocením B díky využití technologie FuelSaving, napomáhá snížit počet zastávek u čerpacích stanic a množství emisí CO2. Na mokrých silnicích zaručuje speciální trakční pryskyřice vyvinutá společností Goodyear zvýšenou přilnavost, což hrálo roli při zisku hodnocení A v přilnavosti na mokru.

Vysoké hodnocení pneumatik Goodyear potvrzuje rovněž hodnocení BB u pneumatiky Eagle F1 Asymmetric SUV. Pneumatika je v současnosti první pneumatikou s tímto hodnocením v dané kategorii.

Michael Rzonzef, viceprezident divize osobních pneumatik společnosti Goodyear EMEA zdůraznil:

„Vývoj pneumatik, které dosahují vysokých známek v hodnocení na evropském štítku, bylo klíčovou prioritou společnosti Goodyear v posledních dvou letech. Od jeho představení jsme podporovali myšlenku, že nový evropský štítek bude hrát klíčovou roli při nákupním rozhodování u prodejců i zákazníků, což bylo prokázáno v aktuálním průzkumu. Samozřejmě jsme rovněž zastánci toho poskytovat zákazníkům celkově vyváženou pneumatiku, která nevyniká pouze kritériích uvedených na štítku, ale také v 50 parametrech z našich interních testů, jež provádíme, abychom si byli jistí, že přinášíme kvalitní výrobky.“

Současný nezávislý průzkum financovaný společností Goodyear potvrdil

– že štítek hraje hlavní roli při nákupním rozhodování, když bylo odhaleno, že 53 % prodejců využívá štítek při argumentaci se zákazníky a na chování spotřebitelů při nákupech má 36% vliv.

 

Více informací naleznete na http://www.goodyear.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...