General Motors Europe restrukturalizuje své dovozní organizace v jednotlivých zemích

Spojení místních organizací GME, Opel, Vauxhall a Saab – nové více-značkové organizace ponesou jméno GM..

General Motors finalizuje svůj dříve oznámený plán na konsolidaci a posílení svých prodejních, marketingových a po-prodejních operací v Evropě.


V Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Norsku, Švédsku, Švýcarsku a ve Velké Británii se místní prodejní a distribuční organizace Opel, Vauxhall a Saab, které jsou ve stoprocentním vlastnictví GME, integrují v každé zemi do jediné více-značkové organizace pod štítem GM.


Ve Španělsku dojde k podobnému uspořádání jako u výše uvedených národních organizací, neboť GM v této době přebírá distribuci vozů Saab od privátního dovozce.


V rámci Střední a Východní Evropy je prodej a distribuce vozů Saab zajišťován řadou nezávislých dovozců a na těchto trzích se neočekávají organizační změny. Výjimku tvoří importéři v Rusku (GM CIS) a v Turecku (Opel Turkey), kteří mají značku Saab již ve svém portfoliu.


V organizacích v zemích, kterých se změny týkají, dojde k plnému propojení podpůrných složek, jako např. finančních nebo personálních oddělení, zatímco oddělení orientovaná na zákazníky, dealery a servis zůstanou oddělena dle značek. Celková ekonomika ve spojení se snížením provozních nákladů více-značkové organizace zajistí zvýšenou podporu jednotlivým značkám. V duchu výše zmíněného je plánováno přejmenování více-značkových organizací pod hlavičku GM. Společnost GM si v praxi ověřila úspěch této strategie na různých trzích, jmenovitě v Rakousku, Rusku a Turecku, a nyní hodlá rozšířit tento koncept na širší evropské bázi. Předpokládá se, že zavedení nových organizačních struktur proběhne do konce tohoto roku.


„Již nebudeme dále stát osamoceni – prodejní organizace Opel/Vauxhall a Saab již nebudou operovat samostatně, ale v jedné národní společnosti GM s integrovanými obslužnými složkami,“ řekl Jonathan Browning, GM Europe Vice President pro Sales, Marketing & Aftersales. „Je zde zásadní potenciál pro synergie a výměnu know-how mezi značkami, které povedou k větší podpoře jednotlivých značek a k lepším službám pro naše zákazníky a dealery.“


Nad rámec výše zmíněného, GM Europe integruje některé z centrálních prodejních, marketingových a po-prodejních aktivit značek Opel/Vauxhall, Saab a jmenovitě GM Daewoo (např. rozvoj dealerské sítě, fleetové prodeje, marketingový servis apod.), s cílem zajistit maximální výhody synergie na centrální úrovni a zároveň umožnit efektivnější načasovanou podporu národním organizacím.


Tato snaha o restrukturalizaci národních dovozců sleduje celkovou strategii GM Europe zajistit maximálně zredukovanou a integrovanou společnost. Obdobné konsolidační plány se týkají i jiných odvětví v rámci GM. V nedávné době byla zahájena integrace evropských technických center společnosti s cílem sjednotit specifické odborné znalosti a využít jich v rámci různých značek koncernu GME a zároveň eliminovat zdvojování ve vývoji a výzkumu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE! směrem k ziskové, elektrické a globální budoucnosti

Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE!...

Michael Lohscheller, generální ředitel společnosti Opel Automobile, včera oznámil strategický plán PACE!, jehož cílem je obnovit finanční základy podniku a zajistit udržitelnou...

VIDEO – Opel GSI, Opel rodina X,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Opel přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Opel na 67. frankfurtském autosalonu:...

Nejmodernější řešení: Digitální showroom 4Ka aplikace rozšířené reality umožňuje  zákazníkům nakonfigurovat si svůj Opel Insignia podle vlastního vkusu: Od představení modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel představí BiTurbo: Nový špičkový diesel pro vlajkovou loď Opel Insigni na autosalonu ve Frankufurtu nad Mohanem (12. až  20.září 2017)

Opel představí BiTurbo: Nový...

Sekvenční přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 154 kW / 210 k s mohutným točivým momentem se spotřebou pouze 6,9 l na 100 km. Opel rozjel výrobu svého nového špičkového turbodieselu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel na 67. mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem představí pět světových premiér (návštěvní dny pro veřejnost 14. – 24. září 2017)

Opel na 67. mezinárodním autosalonu ve...

S novým krédem značky „Budoucnost patří všem“ se Opel nedávno začlenil do koncernu PSA, čímž vznikl skutečný evropský šampión. Grandland X: Dynamické SUV s velkým vnitřním prostorem...