General Motors Europe restrukturalizuje své dovozní organizace v jednotlivých zemích

Spojení místních organizací GME, Opel, Vauxhall a Saab – nové více-značkové organizace ponesou jméno GM..

General Motors finalizuje svůj dříve oznámený plán na konsolidaci a posílení svých prodejních, marketingových a po-prodejních operací v Evropě.


V Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Norsku, Švédsku, Švýcarsku a ve Velké Británii se místní prodejní a distribuční organizace Opel, Vauxhall a Saab, které jsou ve stoprocentním vlastnictví GME, integrují v každé zemi do jediné více-značkové organizace pod štítem GM.


Ve Španělsku dojde k podobnému uspořádání jako u výše uvedených národních organizací, neboť GM v této době přebírá distribuci vozů Saab od privátního dovozce.


V rámci Střední a Východní Evropy je prodej a distribuce vozů Saab zajišťován řadou nezávislých dovozců a na těchto trzích se neočekávají organizační změny. Výjimku tvoří importéři v Rusku (GM CIS) a v Turecku (Opel Turkey), kteří mají značku Saab již ve svém portfoliu.


V organizacích v zemích, kterých se změny týkají, dojde k plnému propojení podpůrných složek, jako např. finančních nebo personálních oddělení, zatímco oddělení orientovaná na zákazníky, dealery a servis zůstanou oddělena dle značek. Celková ekonomika ve spojení se snížením provozních nákladů více-značkové organizace zajistí zvýšenou podporu jednotlivým značkám. V duchu výše zmíněného je plánováno přejmenování více-značkových organizací pod hlavičku GM. Společnost GM si v praxi ověřila úspěch této strategie na různých trzích, jmenovitě v Rakousku, Rusku a Turecku, a nyní hodlá rozšířit tento koncept na širší evropské bázi. Předpokládá se, že zavedení nových organizačních struktur proběhne do konce tohoto roku.


„Již nebudeme dále stát osamoceni – prodejní organizace Opel/Vauxhall a Saab již nebudou operovat samostatně, ale v jedné národní společnosti GM s integrovanými obslužnými složkami,“ řekl Jonathan Browning, GM Europe Vice President pro Sales, Marketing & Aftersales. „Je zde zásadní potenciál pro synergie a výměnu know-how mezi značkami, které povedou k větší podpoře jednotlivých značek a k lepším službám pro naše zákazníky a dealery.“


Nad rámec výše zmíněného, GM Europe integruje některé z centrálních prodejních, marketingových a po-prodejních aktivit značek Opel/Vauxhall, Saab a jmenovitě GM Daewoo (např. rozvoj dealerské sítě, fleetové prodeje, marketingový servis apod.), s cílem zajistit maximální výhody synergie na centrální úrovni a zároveň umožnit efektivnější načasovanou podporu národním organizacím.


Tato snaha o restrukturalizaci národních dovozců sleduje celkovou strategii GM Europe zajistit maximálně zredukovanou a integrovanou společnost. Obdobné konsolidační plány se týkají i jiných odvětví v rámci GM. V nedávné době byla zahájena integrace evropských technických center společnosti s cílem sjednotit specifické odborné znalosti a využít jich v rámci různých značek koncernu GME a zároveň eliminovat zdvojování ve vývoji a výzkumu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel Connect: Opel uvádí nové služby konektivity

Opel Connect: Opel uvádí nové služby...

Opel v souladu se svým strategickým plánem PACE! pokračuje v rychlé integraci technologií koncernu Groupe PSA. Po nedávném oznámení, že konstrukční tým z německého Rüsselsheimu bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA optimalizuje svá výrobní zařízení v Evropě

Skupina PSA optimalizuje svá výrobní...

Zlepšení výkonnosti zařízení na výrobu hnacích ústrojí pro lepší pokrytí potřeb budoucích modelů Opel/Vauxhall vyráběných na platformách skupiny PSA; Příprava výrobních podniků na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...