Ford zvýšil v roce 2002 prodeje osobních i užitkových vozů

Ford prodal v roce 2002 v ČR celkem 4946 osobních a 2861 lehkých užitkových vozů.

Společnost Ford Motor Company uzavřela rok 2002 v České republice s velmi dobrým prodejním výsledkem. Na své konto si totiž připsala celkem 7807 prodaných vozů – V součtu obou kategorií si Ford na českém trhu polepšil o 9 %, což ho řadí na čtvrté místo mezi dovozci.


Za loňský rok tak na české silnice vyjelo 4946 osobních vozů Ford, což znamená celkové zvýšení prodejů o 7,3 %. Nejprodávanějším osobním Fordem v ČR byl nestárnoucí Focus, který už vstoupil do pátého roku své přítomnosti na českém trhu. Pro Ford Focus se rozhodlo 2203 zákazníků, o 9,9 % více než v roce 2001. Velmi dobře se Fordu dařilo i ve střední třídě s modelem Mondeo: 1818 prodaných vozů znamená zvýšení prodejů o 2,9 %. Úspěch slavil i nový, skutečný rodinný vůz na českém trhu, Ford Fiesta. I přesto, že byla Fiesta oficiálně představena až na podzim loňského roku, našla již 533 zákazníků. Dohromady si tak Ford v osobních automobilech polepšil o 7,3 % a to ho řadí na páté místo mezi dovozci na český trh, tedy o místo výše než v roce 2001.


V kategorii lehkých a středních užitkových vozů je Ford i nadále suverénní českou jedničkou – a to zejména díky velkému a trvalému prodejnímu úspěchu Fordu Transit. Ten loni v ČR našel 2808 zákazníků – tedy o 15 % více než v roce 2001 – a zákonitě si tak udržel titul neprodávanějšího užitkového vozu napříč všemi kategoriemi. Celkově Ford prodal 2861 užitkových vozů – to znamená zvýšení o více než 12 % oproti roku 2001!


K prodejním výsledkům FMC, s.r.o. řekl generální ředitel firmy Vladimír Vošický: „S našimi loňskými prodejními výsledky jsme velmi spokojeni. Zvýšili jsme celkové prodeje o 9 % i přesto, že celý trh šel dolů – a to je opravdu velký úspěch. Důležité však je, že jsme se dokázali zlepšit nejen mezi užitkovými vozy, kde jsme vždycky byli silní, ale také v oblasti osobních automobilů. V tomto trendu hodláme také pokračovat. Pro letošní rok očekáváme zvýšení prodeje o dalších 9 %, to znamená, že plánujeme prodat nejméně 8 500 osobních a užitkových vozů. Jsem si jist, že to s novinkami, které letos uvedeme na trh, a s našimi nosnými modely, v roce 2003 dokážeme.“




Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY SLAVNOSTI

LEGENDY 2018 PŘEDSTAVILY HVĚZDY...

Dvacet oceněných exponátů Volba poroty složené z členů organizačního výboru Výjimečné automobily z historie i současnosti Letošní jubilejní 5. ročník ojedinělé automobilové slavnosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Veronika Žilková a Václav Vydra po roce zase spolu

Veronika Žilková a Václav Vydra po roce...

AAA AUTO uspořádalo již počtvrté dětský den. Nechyběli ligoví fotbalisté, dakarský závodník ani oblíbení pohádkoví herci Již čtvrtý rok po sobě připravila pražská pobočka...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Share the road: Ford vyzývá řidiče a cyklisty ke sdílení silnic. Virtuální realita jim pomůže vcítit se do kůže ostatních účastníků provozu

Share the road: Ford vyzývá řidiče a...

Kampaň „Share the Road“ nabádá ke vzájemné toleranci řidičů a cyklistů v přeplněných městech a ke změnám chování. To by mělo přispět ke snížení počtu dopravních nehod,...