Ford přichází se strategií “Zákazníci na celý život”

Společnost Ford Motor Company přichází s novou servisní strategií nazvanou Zákazníci na celý život. Její cíle jsou velmi prosté: získat nové zákazníky a pak je kvalitou svých služeb přesvědčit o tom, že Ford je jejich ideálním partnerem po celou dobu, kdy jsou aktivními motoristy.

Tato oboustranně výhodná strategie vychází ze tří základních prvků, kterými jsou neustálé zlepšování poskytovaného servisu, zvyšování úrovně služeb jednotlivých dealerů – a také zcela nový pohled na výrobu uživatelských příruček pro zákazníky.


Velmi důležitým prvkem, jak zákazníky pro celý život (Customers for life) skutečně získat, je neustálé zjednodušování běžných servisních prací. Jednoduše řečeno to znamená jednodušší servis za nižší ceny. Všechny současně vyráběné osobní vozy Ford mají předepsaný interval pro základní servis 15 000 ujetých kilometrů nebo rok provozu. To ovšem neplatí pro všechny modifikace Fordu Transit vyrobené po srpnu 1998, jež stačí „servisovat“ jednou za 20 000 km. Takto prodloužený servisní interval mohl Ford vyhlásit díky prodloužení intervalu výměny olejů, ale také díky zavedení dokonalejších technologií výroby důležitých komponentů, které znamenají delší životnost dílů. Pro mnoho zákazníků, kteří oněch patnáct či dvacet tisíc kilometrů za rok ani nenajedou, tak nové intervaly znamenají možnost objednat se nanejbližší servisní prohlídku na rok dopředu.


Dokonalým důkazem Fordovy snahy o zjednodušování servisu je například i nový Ford Focus, jehož konstruktéři se už od začátku snažili navrhnout nový vůz tak, abymechanické skupiny byly snadno přístupné a jednotlivé díly snadno demontovatelné. Díky tomu je servis Focusu časově podstatně méně náročný – a ceny za opravu nabouraného blatníku jsou dokonce nižší než u dřívějších modelů.


Důležitými prvky pomáhajícím získat důvěru zákazníka jsou třeba i tzv. interaktivní servis nebo autorizované karosárny Ford zaručující vždy standardní kvalitu práce a stejné ceny.


Jinak dnes vypadají i uživatelské příručky, například servisní knížky. Ty byly v minulosti zaměřeny velmi technicky, nyní mají informativnější charakter, jsou vybaveny názornými ilustracemi a stávají se tak pro každého majitele vozu s modrým oválem ve znaku skutečně platným pomocníkem. Nový design příručky s hologramem umístěným na obálce také pro zákazníka znamená jistotu, že v ruce drží originální příručku vydanou společností Ford Motor Company.


„Nejsilnějším motivem pro koupi nového vozu Ford je u našich zákazníků spokojenost s jejich původním Fordem – a hned potom také spokojenost s úrovní servisních služeb nabízených našimi dealery. Je proto přirozené, že se úroveň servisu snažíme stále zlepšovat“, komentoval novou strategii „Zákazníci na celý život“ pan Gerard Bolder, ředitel divize služeb zákazníkům společnosti Ford Motor Company s.r.o.


A my jen dodejme, že díky nové servisní strategii získáváznámý Fordův reklamní slogan„Všechno, co děláme, řídíte vy“ další význam.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla rychlost, průběžně je šestý

Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla...

Do druhé etapy 44. ročníku Dakarské rally vstupovali Martin Prokop s Viktorem Chytkou z Benzina Orlen Teamu po excelentním vstupu do soutěže jako třetí nejlepší posádka celkové klasifikace...