Ford na březnovém Autosalonu v Ženevě

Zcela nové Mondeo, nový C-MAX, inovace pro S-MAX a Galaxy.

Zcela nové Mondeo

Ford na březnovém Autosalonu v Ženevě
Ford na březnovém Autosalonu v Ženevě
Ford na březnovém Autosalonu v Ženevě

Dramatický, nezaměnitelný vůz byl navržen v duchu „kinetického designu“ a přináší celou řadu novinek. Zároveň však rozvíjí osvědčené kvality Mondea, jako jsou vynikající jízdní vlastnosti a bezpečnost.

Mondeo vždy nabízelo zákazníkům širokou možnost výběru a vývojový tým se snažil zajistit ji i u nové generace. Tři karosářské varianty – čtyřdveřový sedan, pětidveřový liftback a kombi – budou k dispozici již od uvedení nového Mondea na trh.

Nové Mondeo posouvá kinetický design na novou úroveň a rozvíjí všechny jeho klíčové prvky. Ty společně vytvářejí štíhlý a dynamický profil, který představuje „energii v pohybu“ a ztělesňuje sílu a eleganci. Kinetický design pokračuje rovněž v prostorném interiéru, z nějž vyzařuje podobný styl a kvalita jako z vnějších křivek. Řidič i spolujezdec se díky vysoké linii oken a průběžné středové konzole budou cítit jako v kokpitu. Prostor pro nohy a ramena vzadu narostl o 24, respektive 52 mm.

Inženýři zodpovědní za vývoj podvozku si dobře uvědomovali, jak silnou pověst si Mondeo získalo, pokud jde o jízdní vlastnosti, a přistupovali ke svému úkolu s touhou dále zdokonalit nejlepší podvozek ve své třídě.

Pro nové Mondeo bude k dispozici rozsáhlá nabídka zážehových i vznětových motorů včetně vrcholného pětiválce Duratec o výkonu 220 k.

„Chtěli jsme, aby nový model zásadně změnil vnímání Fordu Mondeo v Evropě“, řekl viceprezident pro vývoj Joe Bakaj. „Nové Mondeo staví na přednostech svého předchůdce, ale přináší více emocí, moderní technologie a stylovější vzhled. Jsme na něj hrdí a víme, že hrdí budou i naši zákazníci.“

Nový C-MAX

Nekompromisní vůz pro zákazníky s aktivním životním stylem dostává v roce 2007 osvěžující facelift. Nová podoba vozu vychází z „kinetického designu“, který mu dává ještě sportovnější charakter. Řada drobných detailů v interiéru se spojuje do celku, který vyzařuje nejvyšší možnou kvalitu a zanechá v zákazníkovi trvalý dojem. Červené podsvícení přístrojů a na přání dodávaná dvouzónová automatická klimatizace vizuálně spojují C-MAX se sesterským S-MAXem a vnášejí do interiéru novou úroveň elegance.

Nový Ford C-MAX bude nabízen ve čtyřech úrovních výbavy – Ambiente, Trend, Ghia a Titanium. Zákazníci toužící po individualitě mohou vybírat kromě několika velikostí a vzorů litých kol také položky z programu oddělení služeb zákazníkům, jakými jsou například stylingové pakety exteriéru.

Pro Ford je základem aktivní bezpečnosti precizní naladění podvozku. Rozchod nového C-MAXu je širší než dříve, což znamená ještě větší jistotu a lepší ovladatelnost v každé situaci. Stejně jako jsou základem aktivní bezpečnosti perfektní jízdní vlastnosti, musí bezpečnost pasivní vždy stavět na tuhé karoserii. To je klíčový atribut systému inteligentní ochrany IPS, na nějž se nabaluje celá řada nejmodernějších technologií.

Kromě velkoobjemových čelních airbagů a bočních airbagů pro řidiče a spolujezdce obsahuje systém IPS v C-MAXu rovněž hlavové airbagy pro přední i druhou řadu sedadel, předpínače bezpečnostních pásů s omezovači zátěže hrudníku, bezpečnostní sloupek řízení a bezpečnostní pedálovou skupinu.

Všechny benzínové agregáty pro C-MAX – 1.6, 1.8 a 2.0 – jsou naladěny tak, aby v nejvyšší možné míře zdůrazňovaly dynamický charakter vozu. Dosahují výkonu od 100 k (74 kW) do 145 k (107 kW) a točivého momentu 150 Nm až 185 Nm.

Dieselové agregáty Duratorq TDCi jsou uznávány pro svoje výkony a hospodárnost. Jejich výkony sahají od 90 k (66 kW) do 136 k (100 kW); nejvyšší točivý moment se pohybuje v rozmezí 215 Nm až 320 Nm.

„Chtěli jsme dále rozvinout přednosti současného modelu a při vývoji nového kC-MAXu jsme se nechali inspirovat úspěchy modelu S-MAX,“ vysvětluje Gunnar Herrmann ze společnosti Ford of Europe. „Jsme přesvědčeni, že výsledek naší práce spojuje dynamický nový vzhled s řadou nových prvků a především s kvalitou na úrovni luxusních vozů.“

Inovace pro S-MAX a Galaxy

Ford S-MAX, Auto roku 2007, a nový Ford Galaxy čeká v roce 2007 několik dílčích vylepšení, která zákazníkům přinesou širší výběr při nákupu a vyšší úroveň uživatelského pohodlí při provozu.

Jak Galaxy, tak S-MAX budou nabízeny s novou generací rozhraní HMI. Na přání bude dodáván rovněž navigační systém na bázi DVD s barevnou dotykovou obrazovkou na středové konzole.

Motor 2.0 Duratorq TDCi bude na přání od května 2007 dodáván s novou šestistupňovou automatickou převodovkou Durashift. Koncem roku rozšíří nabídku pohonných jednotek nový zážehový agregát 2.3 Duratec HE o výkonu 161 k.

„Jak Galaxy, tak S-MAX se budou nadále vyvíjet a nezůstanou ochuzeny o žádnou z nových technologií a prvků, které představíme na ostatních modelech v nabídce společnosti Ford,“ říká ředitel zodpovědný za velké a luxusní modely Steve Adams.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla rychlost, průběžně je šestý

Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla...

Do druhé etapy 44. ročníku Dakarské rally vstupovali Martin Prokop s Viktorem Chytkou z Benzina Orlen Teamu po excelentním vstupu do soutěže jako třetí nejlepší posádka celkové klasifikace...