Další výrazná vylepšení komunikace se zákazníky v těchto dnech v ČR zavedla skupina AAA AUTO.

Bylo vyškoleno 15 specializovaných telefonních operátorek oddělení zákaznické péče.

Po celý týden včetně víkendů jsou od 8 do 21 hodin připraveny zodpovídat dotazy, přijímat reklamace a předávat je specializovaným reklamačním technikům, kteří pak sami kontaktují zákazníka. Nově pak vzniklo oddělení vnitřní kontroly. Tato a další opatření jsou zaměřena na zvyšování spokojenosti zákazníků se službami největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě.

„Velmi oceňuji, že se skupina AAA AUTO snaží intenzivně vylepšovat svoji komunikaci se zákazníky, v segmentu ojetých vozidel se jedná o průkopnickou aktivitu,“ prohlásil předseda správní rady AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, který zde do oblasti zákaznických služeb zavádí své bohaté zkušenosti ze svého působení v čele největší české automobilky ŠKODA AUTO. Právě v rychlém a průhledném řešení všech zákaznických podnětů a reklamací tkví podle něj největší prostor na další zvyšování tržního podílu na stále náročnějším automobilovém trhu v České republice. „Naším cílem je pozvednout péči o zákazníka v AAA AUTO na úroveň, která je obvyklá u prodejců nových vozů,“ uvedl Vratislav Kulhánek.

„Většinu zákaznických dotazů a připomínek dokážeme uspokojivě vyřešit už prostřednictvím bezplatné telefonické linky 800 110 800,“ uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka firmy odpovědná mj. za oblast lidských zdrojů, služeb a call centrum, ve kterém pracuje více než 200 operátorek a operátorů.

Nejvíce zákaznických dotazů se přitom týká dokladů k vozidlu, a to nejen malých a velkých technických průkazů, ale i dokladů o zaplacení zákonného nebo havarijního pojištění. Pokud se podle jejích slov vyskytne nějaký problém přímo s technickým stavem vozidla, automobil vždy důkladně prohlédne mechanik. Nikdo z techniků pak nemůže zamítnou reklamaci bez souhlasu svého nadřízeného. Proces vyřizování reklamací a připomínek zákazníků průběžně sleduje nově vytvořené oddělení vnitřní kontroly, které dohlíží na to, aby žádný ze zákazníků nebyl zkrácen na svých právech. „Díky velmi vstřícnému přístupu k našim zákazníkům stoupá počet spokojených motoristů, kteří se k nám rádi vracejí a v našich autocentrech nakupují nebo prodávají své vozy opakovaně,“ zdůraznila Karolína Topolová.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s auty z Mototechny již 5 milionů kilometrů

Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s...

Spolupráce značek AAA AUTO a Mototechna zahajuje již třetí sezónu V rámci spolupráce společnosti AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna, s fotbalovými kluby FAČR a LFA ujeli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

Hyundai Motor Europe uzavřel první...

Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce „Hyundai odměňuje české řidiče“ oslovila Česko

Akce „Hyundai odměňuje české...

Hyundai je dlouhodobě jediným opravdovým partnerem českých řidičů, nabízejícím za nedostižné ceny špičkové služby a produkty, vynikající výbavu, inovativní technologie, vrcholnou kvalitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8 zná českou cenu

Nový vrcholný model rodiny Q: Audi Q8...

Luxusně vybavené SUV ve stylu kupé pro podnikání i volný čas Audi Q8 50 TDI v České republice od 1 945 900 Kč; uvedení na trh v srpnu Atraktivní balíčky výbav Gravity a Technology Audi Q8...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai je podle J.D. Power nejspolehlivější značkou v automobilovém průmyslu

Hyundai je podle J.D. Power...

Nezávislá organizace J.D. Power zveřejnila studii spolehlivosti automobilů na území Velké Británie. Výzkum označil Hyundai jako nejspolehlivější značku na trhu. Automobilka v provedeném...