Další výrazná vylepšení komunikace se zákazníky v těchto dnech v ČR zavedla skupina AAA AUTO.

Bylo vyškoleno 15 specializovaných telefonních operátorek oddělení zákaznické péče.

Po celý týden včetně víkendů jsou od 8 do 21 hodin připraveny zodpovídat dotazy, přijímat reklamace a předávat je specializovaným reklamačním technikům, kteří pak sami kontaktují zákazníka. Nově pak vzniklo oddělení vnitřní kontroly. Tato a další opatření jsou zaměřena na zvyšování spokojenosti zákazníků se službami největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě.

„Velmi oceňuji, že se skupina AAA AUTO snaží intenzivně vylepšovat svoji komunikaci se zákazníky, v segmentu ojetých vozidel se jedná o průkopnickou aktivitu,“ prohlásil předseda správní rady AAA Auto Group N.V. Vratislav Kulhánek, který zde do oblasti zákaznických služeb zavádí své bohaté zkušenosti ze svého působení v čele největší české automobilky ŠKODA AUTO. Právě v rychlém a průhledném řešení všech zákaznických podnětů a reklamací tkví podle něj největší prostor na další zvyšování tržního podílu na stále náročnějším automobilovém trhu v České republice. „Naším cílem je pozvednout péči o zákazníka v AAA AUTO na úroveň, která je obvyklá u prodejců nových vozů,“ uvedl Vratislav Kulhánek.

„Většinu zákaznických dotazů a připomínek dokážeme uspokojivě vyřešit už prostřednictvím bezplatné telefonické linky 800 110 800,“ uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka firmy odpovědná mj. za oblast lidských zdrojů, služeb a call centrum, ve kterém pracuje více než 200 operátorek a operátorů.

Nejvíce zákaznických dotazů se přitom týká dokladů k vozidlu, a to nejen malých a velkých technických průkazů, ale i dokladů o zaplacení zákonného nebo havarijního pojištění. Pokud se podle jejích slov vyskytne nějaký problém přímo s technickým stavem vozidla, automobil vždy důkladně prohlédne mechanik. Nikdo z techniků pak nemůže zamítnou reklamaci bez souhlasu svého nadřízeného. Proces vyřizování reklamací a připomínek zákazníků průběžně sleduje nově vytvořené oddělení vnitřní kontroly, které dohlíží na to, aby žádný ze zákazníků nebyl zkrácen na svých právech. „Díky velmi vstřícnému přístupu k našim zákazníkům stoupá počet spokojených motoristů, kteří se k nám rádi vracejí a v našich autocentrech nakupují nebo prodávají své vozy opakovaně,“ zdůraznila Karolína Topolová.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Kona a i30 Fastback získaly prestižní ocenění iF Design Award

Hyundai Kona a i30 Fastback získaly...

Hyundai Kona a i30 Fastback zvítězily v kategorii automobilového produktového designu iF Design Award popáté v řadě oceňuje designérský styl značky Hyundai Odbornou porotu přesvědčil...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Mustang, Edge i Fiesta ST – novinky v roce 2018, které Vás budou zajímat

Nový Mustang, Edge i Fiesta ST –...

Tento rok se novinkami u Fordu jen hemží a jedna je zajímavější než druhá. Nový Mustang – právě jsme ho vystavili na showroom a je úžasný! Tento model se bude nabízet i s klasickým...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ještě ušlechtilejší, ještě exkluzivnější – Mercedes-Maybach třídy S s novým vzhledem

Ještě ušlechtilejší, ještě...

Mercedes-Maybach ztělesňuje nejvyšší úroveň exkluzivity a individuality. Luxusní značka snoubí dokonalost modelu Mercedes-Benz třídy S s exkluzivitou Maybachu. Vrcholný model Mercedes-Benz bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars poprvé představuje svůj tříválcový motor určený pro nové kompaktní SUV XC40

Automobilka Volvo Cars poprvé...

Prémiová automobilka Volvo Cars dnes představila svůj nový tříválcový motor Drive-E určený pro Volvo XC40, jež znamená první vlaštovku švédské automobilky v segmentu kompaktních SUV. Nový...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motorsport představil výkonnější a pohotovější i20 R5 pro rok 2018

Hyundai Motorsport představil...

Zákazníci divize Hyundai Motorsport mohou díky nepřetržité vývojové práci využívat v roce 2018 ještě výkonnější verzi soutěžního vozu i20 R5 Posledním „trumfem“, po dvou letech od...