České autobazary vykupují ojetiny dráže než v loňském roce

Na českém trhu ojetin se v loňském roce prodalo téměř 600 tisíc vozidel.

1esautodef1000

Největší zájem byl o vozy značky ŠKODA, Volkswagen, Ford, Opel a Peugeot

Tento trend pokračuje i v letošním roce, kdy zájem o kvalitní ojeté vozy enormně stoupá. „Díky zvýšené poptávce ve všech našich autocentrech jsme přistoupili k nastavení nových výkupních modelů,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA

Pavel Foltýn dále vysvětluje:

„V rámci přípravy na podzimní sezónu, a také kvůli rozšiřování našich poboček, jsme proto navýšili nejen počty vykupovaných vozidel, ale především jsme upravili způsob oceňování vozidel, která aktuálně vykupujeme za jedny z nejvyšších cen na trhu.“ Podle Foltýna se například model ŠKODA Octavia 2,0 TDI vykupuje aktuálně až o 10 tisíc Kč dráže, než v loňském roce. Stejně vidí situaci i Petr Špaček ze stejnojmenného pražského autobazaru: „Chceme mít na skladě kvalitní vozy, a proto u některých modelů navyšujeme výkupní ceny až o několik tisíc korun.“

Zajímavou službou na trhu je i tzv. Mobilní výkup

„Lidé s velkým pracovním vytížením nebo nedostatkem času mohou zavolat na naši bezplatnou infolinku a domluvit se na prodeji svého vozu přímo u nich doma, nebo třeba v kanceláři,“ přibližuje podstatu Mobilního výkupu Foltýn. „Je to fantastická služba,“ říká Petr Kasík z Frýdku Místku. „Dopoledne jsem zavolal do autobazaru, odpoledne přijel pán z autobazaru, prohlédl auto, domluvili jsme se na ceně, kterou ihned zaplatil v hotovosti a dokonce vyřídil i převod vozu. Co víc si může zákazník přát?“ přibližuje pan Kasík svoji zkušenost s mobilním výkupem vozu v Auto ESA.

Podle Asociace prodejců použitých automobilů – autobazarů (APPAA)

– je konec léta a začátek podzimu nejlepším obdobím pro ty, kteří chtějí prodat svoje vozidlo. „Je to poměrně nový trend,“ říká Petr Přikryl z APPAA a vysvětluje: „Je to dáno především tím, že do hry čím dál tím více vstupují velké autobazary, které se potřebují připravit na podzimní a zimní sezónu.“. Podle Přikryla mohou tak být výkupní ceny letošního podzimu nejvyšší za posledních několik let.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design Week kreativní vnitřní prostor vozidla budoucnosti

Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design...

Hyundai Motor Company bude součástí veletrhu Milan Design Week, pořádaného ve dnech 9. – 14. dubna Hyundai představí svou vizi zážitků z cestování automobilem v éře autonomních vozidel...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line Jedinečné umělecké dílo vizualizuje sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní pneumatiky mají svůj význam, nezapomeňte přezout

Letní pneumatiky mají svůj význam,...

K prvnímu dubnu přichází pro řidiče doporučení vyměnit zimní pneumatiky za letní. Na rozdíl od zimních pneumatik u nás není přezutí na letní stanoveno zákonem. Mnozí řidiči tak často...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - České kamiony jezdí stále kratší trasy, hlavně doma a do Německa

České kamiony jezdí stále kratší...

Domácí tankování roste již několik let po sobě Dopravci redukují vozové parky Kamiony českých dopravců jezdí po stále kratších trasách, zejména v tuzemsku a do Německa. Vyplývá to...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor uvádí nové video „A Matchday in Europe“, zachycující vášeň a nadšení fotbalových fanoušků

Hyundai Motor uvádí nové video „A...

Hyundai Motor zveřejní své první celoevropské video 27. března ve spolupráci se všemi pěti partnerskými fotbalovými kluby: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais...