C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu

Pět „funky“ postaviček a inovativní směs marketingových nástrojů klíčovými prvky kampaně na podporu nové Corsy

Současně s uvedením nového modelu Corsa rozjíždí Opel originální reklamní kampaň, která má ke Corse přitáhnout především obyvatele evropských měst ve věku 20 až 30 let, kteří si potrpí na módní trendy. Tito lidé totiž velmi oceňují individualitu a věci, které si pořizují, považují za součást své vlastní osobnosti – kombinováním různých značek se snaží vytvořit si svůj individuální, nezaměnitelný „look“.

C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu
C.M.O.N.S. podpoří novou Opel Corsu

Jakýkoli výrobce či značka, která chce tuto cílovou skupinu zákazníků oslovit, musí splňovat dvě základní podmínky: Musí být důvěryhodná a autentická! Marketingoví experti automobilky Opel od prvního okam?iku věděli, ?e nová Corsa musí dostat jasně identifikovatelné stylistické prvky, které ji charakterizují jako vitální, dynamický a po v?ech stránkách zajímavý automobil ? takový, který u této cílové skupiny zákazníků vzbudí dojem, ?e ji ?prostě musí mít?!

?Styl a nápaditost – to jsou nejdůle?itěj?í atributy nové Corsy,? říká Alain Visser, ředitel Opelu pro evropský marketing. ?Abychom zajistili, ?e těmto hodnotám budeme opravdu věrní a také proto, aby se obyvatelé evropských měst ve věku 20 a? 30 let mohli s tímto vozem snadno identifikovat, odchýlili jsme se od tradičních nablýskaných reklamních kampaní, které jsou bě?né při uvádění nových modelů na trh.?

Opel pro podporu Corsy připravil komunikační kampaň, která je autentická, jedinečná, svě?í, sympaticky energická a nechybí ji nekonvenční humor.

Opel se obrátil na Borise Hoppeka, jednoho z nejuznávaněj?ích německých představitelů moderního urbanistického umění, který je známý svým ?undergroundovým? stylem, aby vytvořil pět postaviček, je? budou odrá?et mladistvý charakter nové Corsy. A Boris Hoppek vytvořil C.M.O.N.S. – pět funky postaviček s vlastní identitou a minulostí, které představují typické psychologické profily dne?ních lidí ve věku kolem dvaceti let. Na hip-hopové scéně ?panělské Barcelony se tak zrodila pětice nerozlučných přátel: White, Moo, Blue, Red a Cherri, kteří spolu vystupují v hudební skupině The C.M.O.N.S.!

Vzápětí začal marketing Opelu vytvářet kolem C.M.O.N.S. patřičný ?humbuk? – během letních měsíců se konala invaze C.M.O.N.S. do řady evropských měst, na webových stránkách www.thecmons.com, které jsou centrálním komunikačním uzlem hnutí C.M.O.N.S., byla zahájena první fáze, která měla za cíl dostat tento ?virus? do povědomí cílové skupiny zákazníků. Vzápětí se samolepky a plakáty C.M.O.N.S. vyrojily na v?emo?ných místech – od semaforů a? po ploty kolem staveni?? a zdi myček aut, pod mosty, v průchodech i na zdích opu?těných budov se objevily grafitti C.M.O.N.S. Zároveň se sympatické postavičky vyrojily na nejnav?těvovaněj?ích internetových stránkách, ve stylových restauracích, barech a nočních klubech od Paří?e a? po Berlín lidé dostávali sběratelské kartičky C.M.O.N.S., postavičky samotné se začaly objevovat na největ?ích letních festivalech, jako je např. Lovelands v Nizozemsku, a dostaly se dokonce i na displeje mobilních telefonů.

Masivní informační kampaň doplnily také rozhlasové soutě?e s C.M.O.N.S., které proběhly v Německu, Francii a ?panělsku, v on-line soutě?i s C.M.O.N.S. v Itálii byly hlavní cenou lístky na ?Den MTV?, který se konal 16. září v Boloni.

Právě televizní stanice MTV jako hlavní strategický partner automobilky Opel pomáhá oslovit cílovou skupinu zákazníků. Postavičky C.M.O.N.S. vystupují v pořadu ?MTV Under The Radar?, který mapuje dráhu známé rockové skupiny The C.M.O.N.S. Tato série, tvořená čtyřmi minutovými ?oty a sérií upoutávek, odhaluje dosud utajované skutečnosti o skupině The C.M.O.N.S. Kampaň stanice MTV byla doplněna oficiálními webovými stránkami pořadu ?MTV Under The Radar? www.mtvutr.com. Kromě toho má skupina The C.M.O.N.S. i své vlastní oficiální webové stránky. Navíc bylo natočeno osm rockových skladeb, které napsali a nahráli členové skupiny ?The Outcomes?, co? je skutečná hudební formace z její? produkce pocházejí písně, s nimi? vystupuje skupina The C.M.O.N.S.

V rámci partnerství s MTV bude Opel jedním z hlavních sponzorů udílení evropských hudebních cen MTV za rok 2006, které se bude konat 2. listopadu v Kodani ? a nová Corsa bude oficiálním vozem této akce.

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel Connect: Opel uvádí nové služby konektivity

Opel Connect: Opel uvádí nové služby...

Opel v souladu se svým strategickým plánem PACE! pokračuje v rychlé integraci technologií koncernu Groupe PSA. Po nedávném oznámení, že konstrukční tým z německého Rüsselsheimu bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA optimalizuje svá výrobní zařízení v Evropě

Skupina PSA optimalizuje svá výrobní...

Zlepšení výkonnosti zařízení na výrobu hnacích ústrojí pro lepší pokrytí potřeb budoucích modelů Opel/Vauxhall vyráběných na platformách skupiny PSA; Příprava výrobních podniků na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...