Bridgestone podporuje zaměstnanost mladých lidí

Spolupráce s programem Evropský pakt pro mládež.

1paktbridgest900

Pakt pro mládež, partnerství Evropské komise a podnikatelských lídrů

– na podporu zaměstnanosti mládeže a jejího začleňování do společnosti byl představen 17. listopadu v Bruselu.

Bridgestone se zavázal podporovat iniciativu

– Evropský pakt pro mládež, společnou snahu podnikatelských lídrů a EU rozvíjet a prohlubovat partnerství mezi ekonomickými subjekty a vzdělávacími institucemi zaměřená na podporu zaměstnatelnosti mládeže a jejího začleňování do společnosti. Závazek podepsal 17. listopadu Franco Annunziato, generální ředitel a prezident Bridgestone EMEA, na summitu Enterprise 2020, mezi jehož sponzory patřila i společnost Bridgestone.

Pakt pro mládež, iniciovaný organizací CSR Europe* podporovaný Evropskou komisí

– si klade za cíl využívat potenciál lidského kapitálu evropské mládeže, která v současnosti trpí vysokou nezaměstnaností a je ohrožována vyloučením ze společnosti. Cílem dvouletého programu je podpořit vznik 10 000 partnerství mezi ekonomickými subjekty a vzdělávacími institucemi se společným cílem vytvořit nejméně 100 000 nových učňovských a praktikantských míst a základních pracovních míst na dobré úrovni po celé Evropě.

Společnost Bridgestone Europe spustila

– před pouhými dvěma měsíci významnou náborovou kampaň pro inženýry do svého evropského výzkumného a vývojového střediska s cílem nalézt přibližně 40 inženýrů s různou úrovní zkušeností, od čerstvých absolventů až po zkušené odborníky.

Isabelle de Cambry, vedoucí oddělení CRS (Corporate Social Responsibility) ve společnosti Bridgestone EMEA, k tomu vysvětluje:

„Bridgestone dává podpisem tohoto paktu najevo, že pokračuje ve svém úsilí nabízet ekonomické příležitosti vytvářením pracovních míst a zařazováním jednotlivců do společnosti. Tento program budeme podporovat vylepšováním a rozšiřováním našich učňovských programů a přijímáním studentů na praxi, jakož i posilováním našich vztahů s klíčovými vzdělávacími institucemi a organizacemi.“

Úsilí společnosti Bridgestone o podporu zaměstnanosti mládeže

– a její začleňování do společnosti vychází z její firemní mise – „sloužit společnosti vynikající kvalitou“ – která zůstává beze změn již od založení společnosti v roce 1931. Aktuální iniciativy společnosti Bridgestone na podporu mládeže zahrnují mimo jiné program ve Španělsku, který podporuje inovace a podnikatelského ducha. Tento program, organizovaný v partnerství s Nebrijovo univerzitou a místními úřady pro oblast silniční dopravy, vyzývá studenty, aby vyvíjeli skutečná řešení pro trvale udržitelnou mobilitu a bezpečnost silničního provozu. Úspěšný program, který letos vstupuje do svého třetího ročníku, poskytuje studentům vzdělávání a zkušenosti, čímž maximálně zvyšuje jejich šance na nalezení pracovního místa po ukončení studia.

Společnost Bridgestone se nyní těší na rozvíjení iniciativy Pakt pro mládež, která pomůže prohloubit její společenský vliv a zlepší zaměstnatelnost mladých lidí.

*CSR Europe je přední evropskou podnikatelskou sítí pro oblast společenské odpovědnosti firem CSR (Corporate Social Responsibility), která sdružuje více než 10 000 společností. Funguje jako platforma pro podniky, které chtějí podpořit trvale udržitelný růst a přispívat k pozitivnímu rozvoji společnosti.

Bridgestone Europe

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

Více informací na:

www.bridgestone.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...