Atraktivní využití historické továrny Opel v Rüsselsheimu

Historické modely automobilky Opel najdou nový domov, investiční společnost plánuje vybudování obchodního centra, kanceláří a hotelu

Atraktivní využití historické továrny Opel v Rüsselsheimu

Představitelé automobilky Opel na středeční tiskové konferenci v Rüsselsheimu oznámili odprodej velké části historických budov továrny v centru Rüsselsheimu developerské společnosti Bauwert Property Group. Po vybudování nového závodu Opel (který patří k nejmodernějším a nejproduktivnějším provozům svého druhu na světě) na západním okraji města zůstaly totiž prostory staré továrny, jejíž některé části pocházejí až z roku 1911, v atraktivní lokalitě nevyužité.

Atraktivní využití historické továrny Opel v Rüsselsheimu

Stavení konsorcium převzalo velkou část bývalých výrobních provozů v oblasti mezi železničními tratěmi a ulicemi Marktstrasse a Weisenauer Strasse a také komplex budov jižně od železničních tratí.

Atraktivní využití historické továrny Opel v Rüsselsheimu

V plánovaném centru, nazvaném „Opel Forum“, vystaví Opel svoji bohatou kolekci historických modelů, další prostory budou nabídnuty k pronájmu především pro kancelářské využití. Společnost Bauwert počítá s výstavbou nákupního centra, hotelu, restaurací a zábavních podniků. Ve vytipovaných částech celého komplexu budou umístěny soukromé sbírky historických automobilů a motocyklů, se kterými se bude i obchodovat.

„Hledali jsme investora, jehož záměry budou korespondovat s našimi představami o využití bývalého továrního komplexu i se zájmy města. Opel se podílel na návrhu projektu a myslím, že jsme udělali maximum pro smysluplné zhodnocení lokality v centru města,“ říká Norbert Küpper, člen představenstva automobilky Opel. „Zejména nás těší, že získáme výborné prostory pro vystavení našich historických modelů.“

Opel vlastní kolekci více než 300 veteránů, přičemž nejstarším exponátem je automobil z roku 1899. Vedle sériových modelů nechybí ani závodní verze, designové studie, prototypy a motocykly.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel Connect: Opel uvádí nové služby konektivity

Opel Connect: Opel uvádí nové služby...

Opel v souladu se svým strategickým plánem PACE! pokračuje v rychlé integraci technologií koncernu Groupe PSA. Po nedávném oznámení, že konstrukční tým z německého Rüsselsheimu bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA optimalizuje svá výrobní zařízení v Evropě

Skupina PSA optimalizuje svá výrobní...

Zlepšení výkonnosti zařízení na výrobu hnacích ústrojí pro lepší pokrytí potřeb budoucích modelů Opel/Vauxhall vyráběných na platformách skupiny PSA; Příprava výrobních podniků na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Skupina PSA přichází s novou generací...

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek...