AAA AUTO má 3750 zaměstnanců

S ohledem na pokračující expanzi v podobě otevírání nových poboček skupiny AAA AUTO ve střední Evropě bude v nejbližší době dosažena hranice 4000 zaměstnanců.  

Oproti minulému roku 2006 to znamená nárůst o plnou třetinu.

Po České republice s 2300 zaměstnanci se nejvíce poptávka po kvalifikované pracovní síle odrazila v Maďarsku, kde je v současnosti v AAA AUTO zaměstnáno téměř 600 zaměstnanců. Vzhledem k nedávnému vstupu společnosti na budapešťskou burzu lze Maďarsko společně s Českou republikou zařadit mezi nejnáročnější trhy, pokud jde o obsazování hledaných pozic finančních poradců, ekonomických a rozvojových analytiků a dalších manažerských odborných pozic v oblasti obchodu s automobily. Třetí nejsilněji personálně obsazenou zemí je Slovensko, které je po ČR druhou zemí s nejhustší sítí autocenter AAA AUTO.

„Vzhledem k masivní expanzi na nových trzích bylo tempo růstu počtu zaměstnanců rychlejší, než jsme očekávali. S tím spojené zvýšení personálních nákladů je nicméně nezbytným předpokladem úspěšného pokračování rychlého rozvoje skupiny. Jsme přesvědčeni, že investice do zaměstnanců se nám v následujícím období v mnoha ohledech nepochybně vrátí i s úroky,“ uvedla viceprezidentka AAA AUTO Karolína Topolová. Konstatovala také, že současný masivní personální nábor se na počátku roku 2008 výrazně zpomalí, protože do té doby by měla být obsazena velká většina nových pracovních pozic. V dalších letech už skupina AAA AUTO s tak extenzívním růstem počtu zaměstnanců nepočítá s výjimkou případně nově otevřených trhů.

Pokračující nábor nových zaměstnanců pro AAA AUTO je orientován především na pozice v oddělení prodeje, výkupu a prodeje finančních produktů, které jsou jedny z nejnáročnějších z hlediska zaškolování zaměstnanců. „Tréninkové programy jsou tříměsíční a obsahují například seznámení s finančními produkty, procesy a softwary partnerských leasingových společností a pojišťoven, včetně praktického nácviku firemního účetního systému Navision. Školení probíhají v tréninkových centrech v Praze, Bratislavě, Budapešti, Bukurešti a Lodži nebo Varšavě,“ doplňuje viceprezidentka společnosti Karolína Topolová. Samotný nábor pak podle ní probíhá i pomocí zvláštní podzimní kampaně přímo na vysokých školách.

Mezi nejvýraznější související nákladové položky se kromě mzdových a cestovních nákladů dají zařadit i výdaje na pořízení nového docházkového softwaru s čipovými kartami a vybavení nového personálně-mzdového softwaru, nutného z důvodu sladění celkových mzdových nákladů ve všech zemích, potřeby detailnějších analýz mzdových složek a v neposlední řadě pro možnost napojení na operační software Navision s automatickým přenosem dat mezi jednotlivými pobočkami skupiny AAA AUTO.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...