Zkušební jízdy umožňují výběr skutečně ideálního vozu pro každého.
Nic není jako dříve, ani věrnost řidičů jedné značce
Statistiky potvrzují, že s čestnou výjimkou domácí značky Škoda řidiči necítí takovou spřízněnost se „svou“ značkou automobilu jako ještě před několika lety. A stále větší je i skupina těch, pro něž značka nehraje vůbec žádnou roli. Rekrutují se především z řad mladších ročníků a tvoří dnes už dokonce více než čtvrtinu zákazníků trhu s novými vozy. Podobný trend začíná společnost AAA AUTO registrovat i v případě ojetých vozidel.
Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:
„Ještě na konci minulého století zůstávali řidiči věrní své značce téměř stejně neochvějně jako třeba fotbalovému klubu. Ti nejvěrnější zakládali fankluby nebo se stávali jejich členy a nedokázali si ani představit, že by byl na kapotě jejich vozu jiný znak, než na jaký jsou zvyklí. U českých řidičů se to z historických důvodů dnes týká snad už jen značky Škoda nebo některých sportovních a luxusních vozů. Jinak se už doba zcela změnila – citový vztah ke konkrétní značce mizí a zákazníci se rozhodují daleko pragmatičtěji. Do značné míry je ovšem ztráta loajality i důsledkem přechodu na jiný typ karoserie, nově nejčastěji SUV.“
Aby si mohli vyzkoušet vůz, který jim skutečně vyhovuje
– nabízí největší prodejce ojetých vozidel ve střední Evropě zákazníkům možnost téměř neomezených testovacích jízd, a to na všech svých pobočkách. „Snažíme se zákazníkům při výběru podat skutečně účinnou pomocnou ruku a vedle zevrubného poradenství jim nabízíme i možnost, aby si vůz prakticky a skutečně pořádně vyzkoušeli. Po dohodě s naším pracovníkem si mohou zvolit trasu, dobu jízdy i vzdálenost, v ničem je neomezujeme. Naším cílem je, aby si vybrali vůz, který jim bude po všech stránkách vyhovovat a s nímž budou dlouhodobě spokojeni,“ pokračuje Karolína Topolová.
Testovací jízdy generální ředitelka AAA AUTO doporučuje i konzervativnějším řidičům
– kteří o změně značky zatím nikdy neuvažovali. I přesvědčení zastánci vozů jediné ‚správné‘ značky totiž mohou být překvapeni, když zjistí, že jim třeba měkčí nebo naopak tvrdší podvozek modelu jiné značky nakonec vyhovuje více. Totéž se může týkat ergonomie, vybavení vozu nebo celkového pohodlí při jízdě. „A když už budou v tom, mohou si třeba řidiči dieselů vyzkoušet to, jak se při jízdě chová vůz s benzínovým motorem. Nejrůznější značky, karoserie, motorizace, převodovky – zájemci o automobil mají opravdu z čeho vybírat a co zkoušet, a to vše z jednoho místa a bezplatně. Nic nám neudělá větší radost, než když jim nějaký model skutečně sedne a díky testovací jízdě najdou svůj ideální vůz,“ uzavírá Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let
Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně téměř 70 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro rok 2017 se stala i držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže.