Zákazníci autobazarů AutoPoint mají jasno!
Ze statistik autobazarů AutoPoint
– patřící do skupiny Auto Palace, vyplývá, že zákazníci při nákupu malých vozidel volí jasně benzinové motory. Dieselové motory z celkových prodejů ojetin tvoří v této kategorii pouze 10 procent. V porovnání ojetých automobilů střední třídy a kategorií vyšších pak jednoznačně vítězí vznětové motory před zážehovými, a to v poměru 75/25 procent.
Podle statistik sítě autobazarů AutoPoint
– lidé kupují více malých vozů s benzinovým motorem než zákazníci, kteří si pořizují vozy střední a vyšší třídy. Ve srovnání tříd to pak v detailu vypadá tak, že 9 z 10 automobilů kategorie „malých vozů“ jsou benzinové, naopak majitel každého 4 z 5 vozů spadajícího do vyšší katergorie odjíždí s novou ojetinou na diesel.
Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR říká:
„Naše statistiky nepoukazují na nic převratného, pouze potvrzují tento dlouhodobý fakt. Ojetiny se vznětovým motorem si u nás často pořizují lidé, kteří častěji a dále cestují, ať už jsou to rodiny s dětmi, zaměstnanci firem dojíždějící každodenně do práce nebo podnikatelé cestující za byznysem. Naopak pro malé vozy si k nám chodí čím dál tím častěji lidé staršího věku, kteří vůz používají k dojížďkám na nákup, k lékaři nebo na výlety po okolí.“
Společnost AutoPoint má ve svém portfoliu téměř 1 500 ojetin
– od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy a v současnosti patří na českém trhu mezi autobazary s vůbec nejširší nabídkou vozů.
***
Auto Palace Group
– je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991
– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce.
Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.
***
Více na: