A to i v podmínkách ekonomické krize, kdy trh s novými vozy v ČR zaznamenal proti stejnému období roku 2008 pokles o 12,4%.
Zejména se nám daří udržet pozici na trhu lehkých užitkových vozů, kde se náš podíl za toto období zvýšil o 0,59 %. Výrazně vzrostl prodej modelu užitkového Nemo a to na více než dvojnásobek.
Pokud jde o prodej osobních vozů, zde se nejvíce dařilo modelu C5, který zaznamenal nárůst prodejů o více než 70 %. Svědčí to o úspěchu nové C5, která se na náš trh dostala v květnu 2008.
Slibně se vyvíjejí prodeje nového malého MPV C3 Picasso, které překonávají naše očekávání.
Naším nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 1085 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 671 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 598 prodanými vozy.
Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu kompaktních MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku s 526 prodanými vozy.
Prodej vozů značky také podpořilo v poslední době zavedené « citroënovné ».
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií