Důraznější aktivita v oblastech prodeje a marketingu a větší internacionalizace značky jsou hlavními prioritami, které si společnost SEAT stanovila pro příští léta.
Pro dosažení tohoto cíle pracuje SEAT v současné době na ambiciózním plánu zaměřeném na zlepšení obchodní aktivity společnosti, který předloží dozorčí radě koncernu Volkswagen Group – ta španělskou značku a její management znovu ubezpečila o své podpoře. Jde přitom jen o některá z opatření, které prezident společnosti SEAT Erich Schmitt představil při prezentaci výsledků za rok 2006 v hlavním sídle SEATu v Martorellu.
“SEAT má obrovský potenciál pro svůj další vývoj v následujících letech. Nyní se musíme soustředit na dlouhodobou strategii společnosti a nalézt nový pracovní model, který nám zajistí dosažení měřitelných výsledků, které v důsledku povedou k soustavnému rozvoji společnosti“, zdůraznil prezident SEATu.
Podle Ericha Schmitta společnost SEAT disponuje nástroji nezbytnými pro dosažení těchto cílů, z nichž jedním je uvedení moderní generace modelů. K tomuto cíli a v souvislosti s nedávným představením modelu Altea XL vyjádřil záměr značky rozšířit současnou řadu produktů tak, aby zajistila jejich zastoupení v nových segmentech trhu.
Pokud jde o finanční stránku, E. Schmidt zdůraznil pozitivní vývoj příjmů společnosti plynoucích z prodeje, které se proti roku 2005 zvýšily o 5,2 %, což odpovídá 5,545 milionům euro v hrubých výnosech.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií