Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Jen pár dní po roce od svého uvedení na evropský trh dodal Nissan svůj 100 000 NOTE, tím se model NOTE zařadil na třetí místo ve svém segmentu v Evropě.

V segmentu B-MPV v Evropě tak zaujímá 9,6% tržní podíl. Pro polovinu kupujících je NOTE prvním vozem Nissan, který si pořídili.

Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE
Vynikající prodejní výsledky Nissanu NOTE

Rozdělení kupujících z hlediska pohlaví a demografického složení je vcelku vyvážené, což podtrhuje pozici modelu jako rodinného vozu, a odpovídá to původnímu předpokladu, že NOTE bude obvykle jediným vozem v domácnosti – vozem pro každodenní použití, pro celou rodinu.

Téměř tři čtvrtiny zákazníků NOTE již dříve vlastnilo vůz ze segmentu větších vozů, zejména hatchback ze segmentu C. U modelu NOTE je zaujal velký vnitřní prostor, který nijak nekoliduje s kompaktními vnějšími rozměry. Klíčovým faktorem, který je nutné zdůraznit, je fakt, že rozvor Nissanu NOTE je delší, než rozvor VW Golf.

A co více, majitelé vozu NOTE považují za nejpádnější důvody své koupě praktičnost a prostornost. Zjistili, že ačkoli je NOTE dlouhý pouhých 408 cm, má stejně velký prostor pro nohy vzadu jako Audi A6 nebo BMW řady 5 (78 cm) a současně si zachoval největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě (od 280 do 1 332 litrů).

Dalším klíčovým faktorem rozhodování u kupujících Nissanu NOTE je jeho dynamika a optimální sladění výkonu s jízdními vlastnostmi, které majitelům nabízí šanci si řízení i užít, přestože rodinné vozy na cestách příliš velké potěšení z řízení obecně neskýtají.

A konečně, při rozhovoru s kupujícími vozu NOTE vám více než třetina z nich řekne, že si Nissan NOTE pořídili především kvůli jeho vzhledu. To byl jeden z hlavních cílů, které si v koncepční fázi Nissan předsevzal. Zákazníci totiž ostatní vozy v kategorii kompaktních rodinných vozů obecně považují za vozy, které postrádají přitažlivý zevnějšek.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...