Renault Captur v reklamě na ulici – reakce jen kladné!
Kolemjdoucí jevili pocity překvapení a úsměvu, zejména údiv nad kombinací nového líbivého auta značky Renault:
- To bych chtěla taky.
- Perfektní nápad. Moc se mi líbí.
- Dobrý nápad. Můžu si vyfotit auto, abych ho mohl poslat přítelkyni.
- Pěkné auto.
- To je krásné auto. Super inspirace pro přítele nebo manžela.
- Vyfoť mě u toho auta. A kdy dostanu také takové auto já ? To se někdo má!
Velký ohlas po sobotním televizním programu v pořadu Autosalon. Většina mužů si automobil zapamatovala a poznávala, a vyjádřili přání si jej vyzkoušet při jízdě.
- Líbila se forma reklamy – auto zabalené jako dárek, někteří toto viděli poprvé.
- Lidé auto znají z televize
- krásný nápad, originální
- Pěkné auto s pěknou barvou. Kolik asi může stát. Kdo to auto dostane.
- Takový dárek chci také.
- To je ale auto, to by se mi také líbilo.
- Pěkné auto, to asi někdo vyhrál.
- Vychytaná reklama.
Kolemjdoucí se opět fotili, a pozitivně komentovali. Vliv má reklama a autosalon v televizi. Byli velice nadšeni z vzhledu. Opět jsem se shledala pouze s pozitivy. Lidé obdivovali nestandartní prezentaci auta. Obdivovali vzhled a design. Někteří komentovali, že již viděli auto na internetu a že jsou rádi, že si ho mohou prohlednout ve skutečné podobě. Opět si auto lidé fotili, nebyl jediný kolemjdoucí, který by si vozu nevšiml.
- Kdy přijde ta vyvolená? To je tak romantické ! Krásný dárek, přála bych si také takový
- Do auta jsem se zamiloval jak jsem jej viděl v časopise. Ale je drahé.
- Líbila se jim forma prezentace, nápad, vzhled …
- Opět proběhlo pár fotek a samozřejmě úsměvů.
- Ženy si auto fotili a usmívaly se.
- Všechny ženy by chtěli mít takového přítele, manžela atd
- Nádherný vůz, líbí se mi barevná kombinace, krásná kola
- Kolemjdoucí si často fotili auto, usmívali se při reakci na slogan a mašli.
- Celkově pozitivní dojmy.
- Focení auta od kolemjdoucích. Při přečtení sloganu úsměv kolemjdoucích.
- Takový dárek bych taky chtěla.
- To bys mi mohl také koupit. Vyfotíme se u něj…………
- Kolik to může stát? Kdo to asi dostane? Je tady někdo?
- Kdo to asi dostane. Chci takové auto!
Lidé by chtěli vidět interiér vozu, chtěli by vědět, zdali je to opravdu tak velkolepý dar pro Lucii..Muži mě žádali i o otevření vozu a dotazovali se ceny a výbavy či síly motoru a další informace jsem jim nepředával a požadavku nevyhověl. Jsem „pouze řidič“, který vůz převáží.
- Lidem se líbil vůz, design a vnitřek interiéru. Komentovali jen pozitivně.
- Pošlu sem manžela, ať vidí, jak má vypadat opravdový dárek.
- Jsem nadšená, takový dárek bych si také přála !
- Dobrý nápad. Zajímavá myšlenka, hezký dárek
- Hezké auto. Moc se mě ta akce líbí.
- To se mě líbí.Také bych chtěla auto k narozeninám.Tak to je hustý.
- To se mě líbí. Hezké auto.
- Lidé poznávali automobil, zaujala je barevná kombinace karoserie.
- Zaujala je forma promoakce – automobil jako dárek.
- Asi má někdo narozeniny nebo je to ke svatbě
- Pěkné auto, kolik asi stojí? Pěkná barva,pěkná kombinace barev.
- Auto znají z televize
- Akci již zaregistrovali, auto už ve městě viděli
- Lidé náhlíží dovnitř, aby se podívali i na interiér vozu.. Chválí celkové sladění
- Super dárek, nápad, který se povedl
- Taková akce tu ještě nebyla ! Je to pro někoho konkrétního z ulice ? Známe ho?
- Vřelé přijetí auta i rekvizit.
- Kladné reakce na automobil s rekvizitami
- Auto má dobře zvolený barvy. Táto, kde máš ty klíče?
- To si musím vyfotit aby přítel věděl co mi má koupit
- Krásné auto, ale na mě moc velké.
- Komentář kolemjdoucího: tohle auto jsem viděl v Brně!
Lidé se opět zastavovali, aby si mohli přečíst nápis na ceduli. Komentovali s úsměvem pozitivně. Každá žena, která prošla by si přála být jeho štastnou majitelkou. Opět se fotili u auta anebo jen auto samotné.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.