– a to na modelu Peugeot 607 a zároveň byl tento prvek společností PSA Peugeot Citroën patentován. Postupně byl FAP rozšířen na modelové řady všech segmentů obou značek Peugeot i Citroën.
Dnes je k dispozici pro devět skupin koncernových vozů : Peugeot 206, 307, 407, 607 a 807, a stejně tak i pro Citroën C4, C5, C8 a Xsara Picasso.
Stále se zvyšující výroba vedla v červnu 2003 k oslavě 500 000 ks vyrobených vozů s FAPem. Poté již stačilo pouhých 18 měsíců k dosažení miliontého vyrobeného vozu s FAPem. Tento fakt odpovídá velmi rychlému rozšíření FAPu v rámci modelových řad skupiny.
PSA Peugeot Citroën uspěl s rozšířením nové technologie ve velkosériovém měřítku. Dieselové motory Hdi vybavené filtrem pevných částic se řadí mezi nejčistší motory, pokud jde o snižování znečišťujících emisí, ale také, díky technologii přímého vstřiku paliva common rail, mezi motory s nejnižší mírou emisí CO2, čímž přispívají k potlačení skleníkového efektu.
Rozšiřování FAPu v modelových řadách značek Peugeot a Citroën bude pokračovat i v dalších letech. Skupina PSA Peugeot Citroën je potěšena úspěchem, jehož se této technologii dostalo a jejíž spolehlivost a výkonnost umožnily tak masové rozšíření. To je zárukou zlepšení životního prostředí.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií