Dodnes se ho prodalo už více než 2,5 milionů kusů, což je důkaz nesporného úspěchu.
Více než 1,1 milionu z toho jsou užitkové verze.
Citroën Berlingo se podílí na úspěchu řady užitkových vozů značky, společně s modely Nemo, Jumpy a Jumper. V roce 2011 dosáhl prodej užitkových vozů Citroën po celém světě 174 000 kusů, což znamená nárůst o 2,1 % oproti roku 2010. Objem prodejů vozu Berlingo činil v roce 2011 celkem 86 000 kusů, o 2,6 % víc než v předchozím roce.
Motor HDi o objemu 1,6 litrů
– je nyní u užitkového Berlinga k dispozici ve verzi HDi 115, která doplňuje dosavadní verze HDi 75 a HDi 90. Tento motor, jehož maximální výkon dosahuje 84 kW (115 k) a točivý moment 270 Nm, zajišťuje vozu Berlingo UV velmi cennou výkonnost, kterou uživatel ocení především v situacích, kdy je vůz plně naložený. Berlingo UV HDi 115 se s emisemi 139 g CO2 / km a spotřebou ve smíšeném provoze 5,3 l / 100 km řadí mezi nejúspornější vozy svého segmentu.
Citroën Berlingo
– postavený na platformě vozu C4 Picasso, nabízí svým uživatelům vynikající kompromis mezi komfortem a jízdními vlastnostmi. Díky ergonomii provedení a výbavě jde o vůz, který se velmi snadno používá. Kapacita jeho nákladového prostoru je 3,7 m3 (až 4,1 m3 v dlouhé verzi), užitečné zatížení může být až 890 kg. Přístup do vozu je velmi ulehčený díky asymetricky řečeným zadním dveřím a posuvným bočním dveřím. Dovnitř se snadno vejdou 2 europalety. Přední kabina ve verzi Extenso nabízí 3 místa se sklopitelnými sedadly spolucestujících.
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, opírající se o koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy a dále vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 436 000 vozů prodaných v roce 2011.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií