Veletrh se bude konat ve dnech 12. – 17. září 2006. Je to vůbec poprvé, kdy Toyota vystavuje na tomto veletrhu. Odráží tím jakou důležitost přikládá společnost právě v zajišťování těch nejlepších uživatelských zážitků pro svých 10 milionů zákazníků.
Stánek Toyoty se nachází ve výstavním pavilonu č. 3.1 frankfurtského výstaviště. Na ploše 800m2 představí kompletní sortiment atraktivních a vysoce kvalitních výrobků pro servisy, řidiče vozů, originální doplňky a náhradní díly Toyota. Hlavním důvodem přítomnosti Toyoty na veletrhu Automechanika 2006 je premiéra nového inovačního servisního systému, jenž bude postupně rozšiřován do všech servisů Toyoty v Evropě.
Nový servisní systém Toyota Express-Service bude představen na Tiskové konferenci společnosti Toyota, stánek Toyota, Pavilon č. 3.1 v 11:15 v úterý 12.září.
Viceprezident pro poprodejní servis Alain Uyttenhoven, řekl: „Orientace na zákazníka je jádrem našich aktivit v Evropě, ať už se jedná o výzkum či vývoj, design, výrobu a samozřejmě také prodejní a poprodejní servis. Veletrh Automechanika 2006 nám dává příležitost demonstrovat toto odhodlání a poskytuje nám fórum k dialogu s našimi Evropskými servisními odborníky, kteří jsou nezbytnou součástí našich vynikajících výsledků v oblasti zákaznického servisu“.
TME hodlá využít své účasti na veletrhu Automechanika 2006 také k propagaci Toyoty jako přitažlivého zaměstnavatele v Evropě. „Hledáme ty, kteří sdílí naše odhodlání pro kvalitu, odbornost a motivaci a mají zájem o zaměstnání u společnosti Toyota pro oblast R&D, prodeje a marketingu ať již v naší centrále v Bruselu nebo v našich národních marketingových a prodejních společnostech. Pro pracovníky s vhodnou kvalifikací by se mohla objevit i nějaká příležitost u našeho týmu Formule 1“ řekl Alain Uyttenhoven.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií