Citroën, Accor a JCDecaux, tři francouzské společnosti mezinárodního významu, které jsou přítomné v každodenním životě obyvatel měst po celém světě, spojily své síly v rámci The Urban Collëctif, aby sdílely svou vizi městské mobility.
„21. století bude stoletím měst.“ Tato věta bývalého denverského starosty Wellingtona Webba shrnuje vývoj naší planety. Světová banka předpovídá, že do roku 2050 budou dvě třetiny světové populace žít v metropolitních oblastech. Všude jsou města v pohybu a čelí mnoha ekonomickým, sociálním, společenským a environmentálním výzvám, které poskytují příležitost k přemýšlení o budoucím městském prostoru. V souvislosti s urbanizací nabývá autonomní městská mobilita svého plného významu, zejména v reakci na snahy o udržitelné zlepšování kvality života ve městě a optimalizaci délky trvání cest.
Klíčovou úlohu v rozvoji města zítřka hrají veřejné, a zejména místní orgány. Velice důležitou roli při předjímání a podpoře těchto změn mají také nejrůznější podniky.
The Urban Collëctif se zrodil ze společné snahy představit si budoucnost autonomní městské mobility pro všechny. Společnosti Citroën, Accor a JCDecaux, které mají za sebou společně 200 let inovací, spojily své odborné znalosti a know-how s cílem navrhnout nové městské zážitky.
The Urban Collëctif představí toto řešení autonomní městské mobility pro všechny ve světové premiéře on-line v režimu open-source ve středu 4. listopadu 2020.
CITROËN: VÍCE NEŽ 100 LET VE SLUŽBĚ SVOBODY POHYBU
Citroën je více než 100 let důležitým subjektem v oblasti svobody pohybu. Citroën při demokratizaci přístupu k mobilitě ve městě i na venkově vždy prokazoval smělost a kreativitu, od legendárních modelů Traction Avant a 2CV až po řešení městské mobility Ami – 100% ëlectric. V roce 2020 Citroën otevírá novou kapitolu své historie nazvanou „Ëlectric for all“ a nabízí šestici nových elektrifikovaných modelů, včetně Nové ë-C4, a s tím udržitelnou mobilitu přístupnou všem. Citroën, který je zvyklý měnit zavedené principy, se zcela přirozeně pustil i do projektu The Urban Collëctif, aby nabídnul řešení 100% elektrické autonomní městské mobility, která vnese do života ve městě nové zážitky.
Vincent Cobée, generální ředitel Citroën, se vyjádřil: „Společnosti Citroën, Accor a JCDecaux, které staví na stejných hodnotách inovace, odvahy a zákaznických služeb, se zcela přirozeně sešly u vzniku projektu The Urban Collëctif, který dokonale souzní s DNA značky Citroën, jež od roku 1919 zpřístupňuje mobilitu pro všechny.“
ACCOR: PŘIROZENÉ ROZŠÍŘENÍ VIZE HOTELNICTVÍ
Toto partnerství je v souladu s kulturou a principy skupiny Accor, která již více než 50 let nabízí inovativní zkušenosti a služby, jež mění hotelnictví, a zároveň dokáže předvídat nové potřeby klientů. Do nového konceptu se zapojily dvě luxusní a špičkové značky z jejího portfolia, Sofitel a Pullman. Cílem skupiny je rozšířit dosah svých značek i mimo jejich zdi, přímo ve městech, kde budou nabízet exkluzivní zážitky ve spojení s programem ALL – Accor Live Limitless, který je věrným každodenním lifestylovým společníkem zákazníků, jenž spojuje a obohacuje všechny značky, služby a partnerství nabízené v rámci skupiny Accor.
Sébastien Bazin, generální ředitel skupiny Accor, uvedl: „Jsme potěšeni, že můžeme být partnerem společností Citroën a JCDecaux v tomto inovativním projektu. Naše skupina je s více než pěti tisíci hotely po celém světě důležitou součástí místních ekosystémů a je odhodlána nabízet stále více exkluzivních zážitků jak pro turisty, tak pro místní obyvatele a zároveň přispívat k rozvoji udržitelných měst. Rozšíření hotelového zážitku za zdi našich zařízení je v souladu s naší odvážnou a moderní vizí hotelnictví.“
JCDECAUX: KLÍČOVÝ HRÁČ NA POLI MĚSTSKÉ MOBILITY
JCDecaux, která v roce 2003 přišla se službou samoobslužného půjčování jízdních kol, se zasadila o návrat jízdního kola do města, což se ukázalo jako velké plus z hlediska služeb. Dnes je JCDecaux s více než 31 000 koly v 76 městech po celém světě akcelerátorem tzv. soft mobility. Skupina pokračuje v každodenních inovacích a reaguje tak na nové potřeby uživatelů a vývoj výzev, které stojí před městy. Důležitým krokem bylo spuštění nabídky hybridních samoobslužných kol na konci roku 2019.
Jean-Charles Decaux, předseda výkonné rady a jeden z generálních ředitelů JCDecaux, říká: „Setkání veřejných a soukromých partnerů za účelem vývoje inovativních a užitečných řešení pro udržitelné zlepšení života ve městě je plně v souladu s posláním JCDecaux. The Urban Collëctif, výsledek úzké spolupráce se společnostmi Citroën a Accor, symbolizuje odhodlání JCDecaux pokračovat v inovacích a přicházet s novými službami městské mobility zítřka.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií