Světová premiéra designového konceptu Škoda MissionL proběhla včera na koncernovém večeru u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu

Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na nový kompaktní model české automobilky, který bude uveden na trhy v Evropě, Rusku a Číně v roce 2012.

Již v roce 2011 však bude k dispozici pro indické zákazníky.

Světová premiéra designového konceptu Škoda MissionL proběhla včera na koncernovém večeru u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu
Světová premiéra designového konceptu Škoda MissionL proběhla včera na koncernovém večeru u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu

„Touto premiérou startujeme modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz.“

„Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně,“ přibližuje filozofii konceptu Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti ŠKODA zodpovědný za technický vývoj. „Silným a sportovním výrazem vyjadřujeme přímočarost a mladistvý charakter. Mnoho lidí hledá čisté až minimalistické tvary. To vše jim studie MissionL nabízí,“ doplňuje Eckhard Scholz.

Modelovou ofenzívou chce ŠKODA podpořit svůj růst.

V porovnání s rokem 2010 vzrostly prodeje vozů s okřídleným šípem na kapotě během prvních osmi měsíců o 18,3 %, tj. na 583.600 automobilů. Mimořádně dynamicky se rozvíjely trhy Ruska, Indie a Číny. V Číně se v období od ledna do srpna prodeje zvýšily o 29,2 % na 148.862 vozů. V Rusku bilance ke konci srpna činila 43.604 vozů. Na indickém trhu směřují prodejní výsledky české automobilky strmě vzhůru: 18.980 prodaných automobilů představuje nárůst o 50,4 % oproti stejnému období uplynulého roku.

„Jeden rok po startu naší Růstové strategie 2018 můžeme jasně říci, že udržujeme správný kurs,“ bilancuje uplynulých dvanáct měsíců Vahland. „Na IAA jsme položili základní kámen produktové ofenzívy značky ŠKODA. Rozšiřování modelové palety nám v následujících letech pomůže ještě více zrychlit tempo našeho růstu.“

Expozici značky ŠKODA naleznete na Frankfurtském autosalonu v hale č. 3, stánku A05.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Nová Honda Civic na zářijovém...

Tento model, který byl vyvinut speciálně pro evropský trh, bude nabízen výhradně jako pětidveřový hatchback. Prodej nového modelu bude zahájen počátkem roku 2012. Před samotným představením...