Po úspěchu ve statistikách TÜV Autoreport 2006 Subaru obstálo i v dalším hodnocení poruchovosti – největší výrobce osobních automobilů s pohonem všech kol na světě prošel na jedničku i v dalším německém hodnocení ADAC AutoMarxX 2006: Při vyhodnocení statistik závad za rok 2005 prováděného ADAC AutoMarx obsadila značka Subaru 1. místo před Mini a Mazdou.
V ohnisku aktuálních výzkumů byla dlouhodobá jakost a tak získala statistika závadovosti speciální zohlednění v AutomarxX. Podle něho mají řidiči Subaru v roce 2005 s průměrným definičním poruchovým číslem (počet poruch na 1.000 registrovaných vozidel) o hodnotě 7,12 nejnižší kvótu výpadků mezi všemi výrobci a Subaru se umístilo před Mini, Mazdou, Toyotou, Hondou a Mitsubishi. V porovnání s předcházejícími roky se tak Subaru výrazně zlepšilo: V předchozích letech 2004 a 2003 činila hodnota definičního poruchového čísla 8,1 a specialista na vozy s pohonem všech kol tak ve statistice poruchovosti obsadil vždy druhé místo.
Ve spokojeností s produktem obsadilo Subaru 3. místo se známkou 1,33 za Porsche a Toyotou. Excelentní výsledek v aktuálním hlášení stanic technických kontrol – TÜV Autoreport 2006, v němž Subaru Forester vyhrál královskou třídu jednoletých až tříletých vozidel, přinesl pro Subaru se známkou 1,62 3. místo za Porsche a Toyotou.
Tyto dobré výsledky přinesly značce Subaru pozitivní ohlasy v tisku, které se odrážejí v AutoMarxX v kategorii síla trendu. Zde se Subaru zlepšilo a se známkou 1,67 z desátého místa z minulého roku se posunulo na 4. pořadí v aktuálním ADAC AutoMarxX z června 2006.
„Tajemstvím úspěchu Subaru na světových trzích je vedle vynikající péče o zákazníky také mimořádná kvalita produktů Subaru“, vysvětluje Petr Neuman, ředitel Subaru ČR, toto dobré umístění. Spolehlivost totiž vytváří také spokojenost. „Spokojení zákazníci jsou našim největším kapitálem. Vyrábíme excelentní, spolehlivá auta. V našich servisech je zákazník skutečně na prvním místě, důkazem jsou servisní výkony, které naše zákazníky přesvědčují. Řídit Subaru činí člověka spokojeným a tak to má také zůstat.“
V průběhu výzkumu AutoMarxX realizovaný odbornou vysokou školou Gelsenkrichen ve spolupráci s ADAC prováděla společnost ADAC dvakrát ročně průzkum u řidičů 33 nejdůležitějších automobilových značek v Německu. V pořadí umístění výrobců hraje vedle otázek různých kategorií, jakými jsou image značky, síla na trhu, spokojenost zákazníků a kvalita produktu, důležitou roli také statistická vyhodnocení o četnosti poruch.
Ve statistice poruch zveřejňuje ADAC výsledky 78 populárních jedno- až šestiletých modelů, které ve třech po sobě jdoucích letech dosáhly nejméně jedenkrát počtu 10.000 registrací do provozu. Z tohoto důvodu se specialista na pohon všech kol – Subaru – coby menší dovozce s nižšími počty registrací v oficiální statistice nenachází, vychází však ze statistik s nejnižším definičním číslem poruchovosti jako jednoznačný vítěz.
Při svém šetření bral svaz ADAC v potaz pouze vážné poruchy. Z tohoto rastru vypadly tedy výpadky vozidel zaviněné samotnými řidiči, jakými jsou například poruchy způsobené chybným natankováním nebo poškozením pneumatik. V posuzovaném období 2005 zohlednil svaz ADAC veškeré závady vozidel jednoho výrobce, jejichž první registrace k provozu sahá zpět do roku 2000.
O Subaru
Subaru je největší světový výrobce osobních automobilů s pohonem všech kol. Tato značka patří k japonskému koncernu Fuji Heavy Industries (FHI). Subaru platí za průkopníka techniky pohonu všech kol v osobních automobilech a na trh přivedla firma osobní automobil s pohonem všech kol v roce 1972. Od té doby prodalo Subaru po celém světe více než osm milionů osobních automobilů s pohonem všech kol. Ve světovém mistrovství rally patří Subaru ke špičkovým týmům a šestkrát získalo titul mistra světa.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií