Průkopník pohonu všech kol u osobních aut a jejich největší světový výrobce se těší stále větší oblibě u spokojených majitelů i v naší zemi. Jedním z důkazů může být i to, že místní zastoupení automobilky zopakovalo prodejní nárůst i v roce 2006.
Oproti předchozímu roku automobilka dosáhla téměř 17% nárůstu v prodejích, když prostřednictvím své autorizované sítě prodala 885 vozů. Na počtu registrací nových vozů se značka poprvé přehoupla přes hranici 0,5% tržního podílu. Prodejní úspěch byl podpořen nejen modernizací modelové řady Legacy a Outback, ale také zařazením zcela nového modelu z kategorie SUV – vozu Subaru B9 Tribeca.
Nového modelu Subaru B9 Tribeca, přestože byl v prodeji od října 2006, se prodalo 41 kusů:
Prodeje Subaru v roce 2006 v ČR:
Model | Prodej kusů |
Impreza | 48 |
Impreza WRX / WRX STI | 47 |
Legacy | 162 |
Outback | 205 |
B9 Tribeca | 41 |
Forester | 372 |
Justy | 10 |
celkem | 885 |
Petr Neuman, ředitel českého zastoupení Subaru, je vzrůstajícím zájmem o značku potěšen: „V roce 2006 jsme udělali dobrý kus práce – snažili jsme se zkvalitnit síť servisních a prodejních partnerů, tak, aby naše vozy byly dostupnější každému zájemci z různých koutů naší republiky, citlivě jsme sledovali a reagovali na změny kurzu a tomu přizpůsobovali cenovou politiku. Mnoho našich modelů se tak mohlo už i cenou porovnávat s konkurenčními nabídkami a naopak Subaru mohlo nabídnout přidanou hodnotu v kvalitě pohonu Symmetrical AWD, ve kterou „subarácká rodina“ bezmezně věří. Dále jsme moc rádi, že se nám podařilo tak výborně nastartovat prodeje nového modelu B9 Tribeca.“
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií