A to jak v horizontální, tak ve vertikální formě. Spolu s logem je samozřejmě nadále možná kombinace sloganu Subaru – Think. Feel. Drive. Loga existují i v černobílých alternativách.
Změnu loga oznámil výrobce vozidel Subaru Fuji Heavy Industries Ltd., který očekává, že změnou loga ještě více posílí identitu značky a dále strategii přeměny značky v energickou a úspěšnou automobilku se svěžím designem nejen nových vozů, ale i všech marketingových komunikačních kanálů – prospekty začínaje, přes webové prezentace, videa atd. až k novému designu označení autorizovaných partnerů.
V odůvodněných případech je nadále povoleno používat „plochý“ design původního loga. S používáním loga se začíná ihned, protože ale Subaru v nedávné době poměrně investovalo do nového označení obchodních míst svých partnerů, proto označení obchodních míst bude probíhat postupně v příštích letech.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”