Koncept Subaru HM-01 vychází z malého modelu Pleo 4×4, velice úspěšného vozu japonského trhu. Zároveň je vzpomínkou na první Subaru 360 a pohledem na techniku příštích let. S 2+2 místným kompaktem (délka 3,4 m, šířka 1,4 m, výška 1,4 m) chce Subaru přispět ke zlepšení životního prostředí a efektivní mobilitě v městské dopravě a proto vůz vybaví hybridním pohonem.
Přední kola pohání bezestupňovou i-CVT převodovkou zážehový čtyřválec o objemu 655 ccm, sílu na zadní kola přenáší elektromotor (42 V), který disponuje výkonem 5 kW a točivým momentem 144 N.m Srdcem celého systému je centrální řídicí jednotka, která v každém okamžiku zvolí optimální kombinaci spalování motoru a elektromotoru. A podle adhezních podmínek přidělí každému kolu optimální výkon.
Speciální samočinný systém „start – stop“ vypne při každém zastavení motor a při sešlápnutí plynového pedálu uvede spouštěč (2 kW) vozidlo opět do chodu. Při zrychlení dodávají akumulátory další energii elektromotoru, aby mohl podpořit spalovací jednotku. Při jízdě s kopce nebo při brzdění se získaná energie používá k dobíjení akumulátorů. Planetová převodovka zaručuje v každém okamžiku komfortní pohon a vzájemné propojení zážehového motoru, elektromotoru a generátoru. Použitím obvyklých akumulátorů se snižují provozní náklady, což by mohlo být pro širokou veřejnost velice zajímavé a právě na to Subaru sází.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií