Před sedmi lety presentovalo Subaru první generaci modelu Impreza. Nyní přichází nástupce v podobě čtyřdveřového sedanu nebo pětidveřového kombi, samozřejmě s pohonem všech kol.
Zcela nová karosérie jak klasického sedanu, tak sportovního kombi působí nyní mnohem dynamičtějším i dospělejším dojmem a vůz také o něco „povyrostl“ než dosavadní. Karosérie sedanu je teď 4,41 m dlouhá (dosud 4,35) – 1,73 m široká (1,69 m) a 1,44 m vysoká (1,42 m). Oproti kombi má sedan o 20 mm širší rozchod. Zavazadlový prostor pojme u sedanu 401 l nákladu, u kombi od 365 l do 1266 l při sklopených sedadlech. Z prostornějšího interiéru profitují hlavně cestující vzadu, nově konstruované sedadlo řidiče lze výškově libovolně nastavit.
Zážehové motory „boxer“ se čtyřventilovou technikou prošly dílčí modernizací, takže nyní dosahují následujících výkonů:
1.6 | 70 kW/95 k/5200 min-1 |
2.0 | 92 kW/125 k/5600 min-1 |
2.0 T | 160 kW/218 k/5600 min-1 |
Vylepšeno bylo i nezávislé zavěšení kol, vpředu s pružicími vzpěrami McPherson a šroubovitými pružinami, vzadu s dvojitými příčnými rameny a šroubovitými pružinami. V sériovém provedení pochopitelně nechybí ABS, ani čelní a boční airbagy.
Subaru je dlouhodobým zastáncem bezpečné jízdy s mottem – „nehodě je lepší zabránit, než ji pouze přežít“, a proto u žádného modelu nechybí pohon všech kol s centrálním diferenciálem a samočinně uzavíratelnou viskózní spojkou. Subaru 2.0 GX s manuální převodovkou je vybaveno technickou zvláštností, kterou lze nalézt pouze u Subaru. Patentovaná „uzávěra zpětné jízdy“ totiž znemožňuje nežádoucí „couvání“ při rozjezdu do kopce.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií