Před nedělním startem Central Europe rally se všichni účastnící závodu dostavili k tradičnímu rituálu administrativních a technických přejímek. Závodní Tatra Aleše Lopraise jí prošla za velkého zájmu místních i českých fanoušků hladce a bez problémů.
V uplakaném ránu proběhly přejímky na budapešťském Náměstí Hrdinů, přičemž administrativní přejímky závodních posádek probíhaly v přilehlém bruslařském kluzišti, kde se nacházelo i press centrum, jež praskalo ve švech. Zatímco administrativní přejímky měly tradiční rozsah (z obvyklých úkonů chybělo snad jen předávání iritraku), následné technické přejímky proti Dakaru notně zeštíhlely. „I obvyklý rituál v podobě lepení startovních čísel jsme si nakonec dělali sami ještě před vjezdem k technické části. Pořadatel se snažili všechno zrychlit, aby celé startovní pole odbavil během jednoho dne. Však také většinu vozidel už z minulosti znají,“ podotkl pilot týmu Aleš Loprais.
V technické části naši posádku přivítal starý známý, technický stevard závodu Fabien Calvet. Zkontroloval v podstatě jen základní bezpečností výbavu a plombování turbodmychadel, které musel Milan Holáň nově provést. Před vjezdem do parc fermé každá posádka ještě odkroužila manifestační okruh městem.
V rámci zjednodušení k technickým přejímkám nešla asistenční vozidla ani novinářské vozy. Jejich posádky se pouze musely akreditovat a zároveň obdržely vstupní číslo pro vjezd do parkovacích zón.