– což představuje 10% nárůst oproti loňskému létu. Návštěvnost v jednotlivých autocentrech se za stejné období zvýšila o 25 %, takže branami autocenter AAA AUTO nyní projde měsíčně v průměru 75 000 návštěvníků.
Čísla ze statistiky prodeje aut AAA AUTO:
- koupené nové v ČR (61 %)
- Škoda (34 %)
- diesel (25 %)
- s pohonem předních kol (80 %)
- s obsahem do 2.0 (70 %)
- pohon 4×4 (2,1 %)
- sportovní vozy (1,16 %)
- kabriolety (0,2 %)
„Zvýšený zájem o nákup auta právě v letním období, kdy se obecně hůře prodává, u nás vyvolal nový zdroj velmi kvalitních a levných aut z naší výkupní centrály v nizozemském Utrechtu. Auta, která odsud dovážíme, jsou ve skvělém stavu, po prvním majiteli, do pěti let stáří, s bohatou výbavou a servisní knížkou. Právě takových je na trhu nedostatek, proto se jich většina prodá téměř okamžitě,“ uvádí předseda představenstva Anthony Denny.