Společnost Nissan oznámila novou evropskou iniciativu v oblasti péče o zákazníky, která by měla patřit k nejkomplexnějším programům transformace služeb zákazníkům

Jádrem programu bude nový Příslib společnosti Nissan, který zajistí jednotné poskytování služeb po celé Evropě a přinese rozsáhlou modernizaci dealerství.

1nissanhesloprislib1000

Modernizace dealerství se týká 2 500 lokalit

1nissanautosala1000

1nissanautosalb1000

Hnacím motorem této iniciativy je snaha znovu se zaměřit na zákazníka coby středobod všech aktivit společnosti Nissan, a to zejména v době, kdy toto odvětví prochází nebývalými otřesy.

Čtyřbodový Příslib společnosti Nissan zahrnuje:

  • bezplatné náhradní vozidlo
  • bezplatnou kontrolu stavu vozidla
  • maximální kvalitu za nejlepší cenu (dorovnání ceny servisu)
  • nouzovou asistenční službu Nissan Assistance po dobu životnosti vozidla

Je to vůbec poprvé, kdy výrobce automobilů přichází s příslibem pro zákazníky po celém regionu. Iniciativa dokazuje odhodlání společnosti Nissan zlepšit transparentnost v tomto odvětví z hlediska podpory v rámci poprodejních služeb, cen a servisu.

Zavedení programu Příslib společnosti Nissan na všech hlavních evropských trzích v roce 2015

– je umocněno razantním zahájením modernizace dealerství. V rámci pilotního projektu tohoto programu byla realizována modernizace dealerství v Oxfordu a Moskvě. Po celé Evropě již změnou prošlo 125 lokalit, ke konci března 2016 by jich mělo být již 450. Celá síť prodejců značky Nissan, zahrnující 2 500 lokalit, bude modernizována do roku 2018. Transformace se v dealerstvích vyplácí již nyní. Zákazníkům přináší inovace a větší vzrušení, což se odráží ve zvýšení jejich spokojenosti i v nárůstu objemu prodeje.

Průměrný počet návštěv zákazníka v dealerství před zakoupením automobilu

– poklesl z pěti návštěv před deseti lety na jednu návštěvu v současnosti. Je tedy zjevné, že dojem zákazníka z dealerství nebyl pro výrobce automobilů nikdy tak důležitý jako dnes. Zároveň však automobilky nemohou ignorovat dopad internetu na tradiční model prodeje. Na vybraných trzích společnost Nissan rovněž zavedla inovativní technologie, jako je například „e-vision“. Tento diagnostický nástroj využívající video je určen pro spěchající zákazníky, kteří vyžadují vyšší transparentnost a přehled o servisu jejich vozidla.

Guillaume Cartier, senior viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, k tomu uvádí:

„Nissan se s potěšením postavil do čela iniciativy, jejímž cílem je změna dojmu zákazníka z nákupu v kamenné prodejně i na internetu. Snažíme se udělat ze zákazníka středobod všech svých aktivit. Internet revolučním způsobem změnil to, jak lidé vyhledávají a nakupují automobily – přispěl k úplnému otevření trhu a přinutil výrobce přehodnotit způsob komunikace se zákazníky. Nové iniciativy společnosti Nissan v oblasti zákaznické péče vrátí do středu pozornosti design, interaktivitu, důvěru a technologie.“

Guillaume Cartier dodává: „Kvalita a důvěra jsou charakteristickými atributy značky Nissan. Jsme přesvědčeni o tom, že standardy by měly být stejné, bez ohledu na to, kde žijete. Jsme nadšeni z prvních výsledků, které tyto iniciativy přinesly pro naši obchodní činnost, a věnujeme i nadále plné úsilí tomu, abychom svým zákazníkům poskytli dokonalou transparentnost a jistotu při nákupu vozidla Nissan i jeho vlastnictví.“

Zdokonalení dojmu z nákupu v kamenné prodejně značky Nissan

– bude doplněno probíhající rozsáhlou proměnu digitálního ekosystému, která představuje jeden z největších projektů svého druhu v automobilovém průmyslu.

Společnost Nissan v Evropě

Společnost Nissan má v Evropě takřka nejsilnější zastoupení ze všech zámořských automobilek. Konstruktérské práci, výzkumu, vývoji, výrobě, logistice a prodejní a marketingové činnosti se zde věnuje více než 17 600 jejích zaměstnanců. V loňském fiskálním roce vyrobily závody společnosti Nissan ve Spojeném království, Španělsku a Rusku přes 675 000 vozidel – oceňovaných crossoverů, malých vozů, vozů SUV, užitkových vozidel a elektromobilů. Řadí se mezi ně i model Nissan LEAF, nejoblíbenější elektromobil na světě, který je svým přátelům ochotno doporučit celých 96 % zákazníků. Společnost Nissan v Evropě v současné době nabízí kvalitní sortiment 23 různorodých a inovativních modelů, které prodává pod značkami Nissan a Datsun.

Společnost Nissan Motor Co., Ltd.

– je druhým největším japonským výrobcem automobilů. Sídlí v japonské Jokohamě a je součástí aliance Renault-Nissan. Celosvětově zaměstnává více než 247 500 zaměstnanců. Ve fiskálním roce 2014 prodala téměř 5,32 milionu vozů a vykázala tržby ve výši 11 380 miliard jenů (103,6 miliard amerických dolarů). Pod značkami Nissan, Infiniti a Datsun nabízí špičkové portfolio více než 60 modelů. Společnost Nissan zaujímá ve světě přední příčku v oblasti mobility bez emisí, v čele s modelem LEAF, který je prvním sériově vyráběným automobilem s výhradně elektrickým pohonem a nejprodávanějším elektromobilem v historii.

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...