Zájemci o tento vůz se mohou rovněž zaregistrovat online na speciální webové stránce www.nissan.cz/juke a tým pro vztahy se zákazníky jim poskytne další informace.
Dodávky Nissana Juke budou zahájeny v říjnu.
Ceny vozu Juke (včetně DPH) v základním stupni výbavy Visia jsou od 369 000 Kč, ve vyšší výbavě Accenta od 410 000 Kč a v nejvyšším stupni výbavy Tekna od 446 000 Kč.
Zájemcům o menší vůz se tak nabízí originální alternativa k tradičním malým hatchbackům, které v současnosti segmentu B v Evropě dominují. Model Juke posílí vedoucí pozici Nissanu v oblasti crossoverů a zvýší jejich celkový počet v nabídce Nissanu na čtyři: Juke, Qashqai, Qashqai+2 a Murano.
Juke je s délkou 4,13 m menším „sourozencem“ vozu Qashqai a díky odvážnému a působivému designu je rozhodně nepřehlédnutelný. Spojuje v sobě spojuje rysy dvou odlišných koncepcí automobilu: SUV a sportovního hatchbacku. Ve spodní část karoserie jsou patrné vlivy SUV s výraznými podběhy kol a robustními tvary karoserie. Linii střechy a profil oken převzal Juke od sportovního kupé.
Výrazný design přední části karosérie kombinuje kulatá světla zapuštěná hluboko do čelní masky se štíhlými světlomety v horní části předních blatníků, téměř nad předními koly. Zadní světlomety inspirované modelem 370Z podtrhují dojem síly a dynamiky.
Originalita designu se neomezuje jen na exteriér, také interiér nabízí atraktivní a neobvyklé prvky. Středová konzola našla inspiraci ve tvarech palivové nádrže motocyklu, u jednostopých vozidel se inspirovala i přístrojová deska.
Marketingový průzkum Nissanu ukázal, že zákazníci jsou zklamáni nedostatkem originality v segmentu malých vozů, a právě originalita je to, čím chce Juke oslovit. Pokud jde o styl a pozici na trhu, nemá model Juke v současné době v podstatě žádného přímého konkurenta.
Juke však není jen originální a stylový, je zároveň i praktický a pohodlný. Například pomocí zcela nového interaktivního rozhraní Nissan Dynamic Control System může řidič snadno a rychle nastavit klimatizaci či dynamická nastavení vozu bez toho, aby se potýkal s množstvím ovladačů.
Nákladový prostor má objem 251 l a u verzí s pohonem přední nápravy disponuje úložnými prostory pod podlážkou. Zadní sedadla se dělí a sklápějí v poměru 60:40.
Motory:
Juke bude dostupný se zcela novým zážehovým motorem s turbodmychadlem a přímým vstřikováním o objemu 1,6 l, který je schopen vyvinout výkon 140 kW (190 k) a točivý moment 240 Nm. V nabídce je také atmosférický zážehový motor s objemem 1,6 l (117 k, 158 Nm) a vznětový motor dCi o objemu 1,5 l (110 k, 240 Nm).
Převodovky:
Model Juke nabízí pěti- nebo šestistupňovou manuální převodovku, nebo modernizovanou převodovku XTRONIC CVT. Převodovka Nissan XTRONIC CVT s šestistupňovým manuálním režimem bude dostupná u nejvyšších verzí s pohonem všech kol a zážehovým motorem s turbodmychadlem.
Pohon všech kol:
V kombinaci s vysoce výkonným zážehovým motorem je k dispozici systém pohonu všech kol nové generace Nissan ALL-MODE 4×4-i využívajícím technologii směrování točivého momentu.Tato technologie potlačuje neotáčivost, zvyšuje stabilitu a živost jízdy.
Simon Thomas, senior viceprezident pro prodej a marketing Nissanu v Evropě, vysvětluje: „Zaplavila nás vlna zájmu zákazníků, kteří chtěli především vědět, kdy si mohou vůz Juke objednat. Proto jsme se rozhodli stanovit ceny a zahájit přijímání objednávek již nyní. Poptávkou po vozu Juke jsme nadšeni, když uvážíme, že dodávky začnou až na podzim. Nyní, po oznámení cen, očekáváme, že se zájem ještě zvýší.“
Verze vozu Juke s pohonem přední nápravy se budou vyrábět v závodu Nissanu v Sunderlandu ve Velké Británii společně s modely Note, Qashqai a Qashqai+2. Verze s pohonem všech kol bude vyrábět závod v japonské Oppamě.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů