Vítězství, kterých dosáhly dva odlišné vozy SEAT – jeden poháněný zážehovým motorem a druhý poháněný vznětovým motorem – byla klíčová pro zisk titulů.
Triumf SEATu v poháru konstruktérů je mimořádným výsledkem i pro španělský motoristický sport, neboť trofeje jako jsou tyto, nikdy v historii španělská značka/tým nezískaly.
SEAT si matematicky v předstihu zajistil titul v poháru konstruktérů i v pořadí jezdců, protože pouze jezdci SEATu Yvan Muller a Gabriele Tarquini mají šanci bojovat v posledním závodě sezony 16. listopadu 2008 v Macau o titul.
Španělská značka, která se účastní šampionátu s týmem čítajícím pět oficiálních továrních jezdců – Jordi Gené (Španělsko), Tiago Monteiro (Portugalsko), Yvan Muller (Francie), Rickard Rydell (Švédsko) a Gabriele Tarquini (Italie) – spoléhala na vůz SEAT León TDI WTCC, nejlepší automobil šampionátu, který dosud dokázal vyhrát 11 závodů.
Předposlední kolo šampionátu se konalo v Japonsku. Rickard Rydell vyhrál první závod na okruhu v Okayamě za volantem Leónu TDI WTCC, ve druhém závodě uspěl Tom Coronel na benzinovém Leónu WTCC.
Závěrečné dějství fantastické sezony se uskuteční na městském okruhu v Macau 16. listopadu 2008.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií