Domácí šampionát v rallye i v rallyesprintu má za sebou jeden, resp. dva podniky, kterých se zúčastnil také nově utvořený tým TT/di Andrea Lupo Racing Team. Vznikl vlastně sloučením TT Racing teamu Katusice založeným soutěžním jezdcem Jiřím Tošovským a týmem di Andrea Lupo Racing reprezentovaným Jindřichem Štolfou a jeho zakladatelem Ondřejem Volfem.
Bývalého extovárního jezdce Jindřicha Štolfu není třeba představovat, v posledních dvou letech startuje s Peugeotem 306 Maxi Kit Car a pokukuje po verzi 206 WRC. Ondřej Volf startoval vloni ve skupině N s Citroënem Saxo, který letos vyměnil za Mitsubishi Lancer. Z Jiřího Tošovského, neznámého soutěžáka, začínajícího před deseti lety se Škodou Favorit se postupem času vypracoval kvalitní jezdec skupiny N, jehož výkonnost dále ještě roste úměrně s technikou. Jeho firma Transportlogistik provozuje kamionovou dopravu zajišťující mezinárodní přepravu pro společnost Škoda Auto. Loni se stal mistrem republiky skupiny N v rallysprintech a vicemistrem šampionátu „velkých“ rallye.
Vedle těchto tří zkušených jezdců byli do týmu zařazeni ještě Pavel Pokorný a Tomáš Bičák. Složení týmu TT/di Andrea Lupo Racing je pro rok 2001 následující:
Jindřich Štolfa – Tomáš Singer | Peugeot 306 Maxi |
Jiří Tošovský – Jan Krečmer (rallye MR), Michal Sláma (sprinty) | Mitsubishi Lancer |
Ondřej Volf – Miroslav Fanta | Mitsubishi Lancer |
Pavel Pokorný – Aleš Brzák | Mitsubishi Lancer |
Tomáš Bičák – Roman Šklíba | Citroën Saxo 1.6 |
O posledně jmenovaném Tomáši Bičákovi (31) můžeme prozradit, že se soutěžím začal věnovat teprve v minulé sezóně, když v letech 1984 – 1990 patřil mezi špičkové sjezdaře a v roce 1997 se zúčastnil mistrovství republiky ve sjezdech na horském kole. Poté se dvě sezony věnoval Hobby – Rally – Crossu.
Letošní sezónu zahájil největší náš soukromý tým více než dobře. V úvodním rallysprintu v Blovicích vyhrál Tošovský skupinu N a celkově dojel čtvrtý, Ondřej Volf skončil při své premiéře za volantem Mitsubishi dvanáctý, když ostatní posádky nestartovaly.
Rallye Šumavu vyhrál ve Formuli 2 Jindřich Štolfa a celkově si připsal body za šestou příčku, když za sebou nechal všechna Mitsubishi. Tošovský dojel v „enkách“ čtvrtý a skončil na konci první desítky, Volf byl jen o čtyři místa horší. V druhém rallysprintu prohrál Tošovský první příčku s Poulíkem o pouhých 5 sekund (celk. 6.), výborně jedoucí Volf před cílem bohužel havaroval.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií