Soutěž pokračuje do konce listopadu letošního roku a probíhá na internetových stránkách www.skoda-auto.cz.
Hlavním úkolem soutěžících je natočit vlastní sázku. Inspirací může být právě probíhající reklamní kampaň a spoty, které jsou v rámci ní zařazeny ve vysílacích časech českých televizních stanic i na Internetu.
Škoda Auto v rámci soutěže spolupracuje se společností Nokia, která poskytla ceny do soutěže. Kromě roomsteru na víkend tak výherce získá mobilní telefon s kamerou Nokia N 93i.
Vítěze vyberou návštěvníci internetových stránek společnosti Škoda Auto podle daného bodovacího systému. Zároveň rozhodne odborná komise, která zajistí nestrannost hlasujících.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”