Jméno vozu ještě není definitivní. Předpokládám, že konečná verze tohoto vozu bude představena na podzim letošního roku na frankfurtském autosalonu jako světová premiéra.
Nový model střední třídy bude o něco větší než i u nás oblíbený VW Passat. Jen pro zajímavost: prodej Passatů na našem trhu v roce 2 000 dosáhl rekordního počtu 2 322 kusů, čímž dosáhl Passat suverénně první místo ve své třídě a jeho podíl na trhu v této třídě byl 23 %. V současné době nemáme v této úrovni žádný osobní vůz. Dá se tedy předpokládat, že i nový vůz Škoda v této třídě najde mnoho zájemců především z řad podnikatelů a snad se stane i částečně našim vládním reprezentačním vozem.
Podle sdělení generálního ředitele mladoboleslavské automobilky Ing. Vratislava Kulhánka vychází nový model Škoda z platformy Passatu, má však prodloužený rozvor. Taktéž se předpokládá, že bude vybaven stejnými motory jako Passat včetně šestiválcového motoru.
Doufám, že postupně budou po Škodě Montreux následovat další nové modely Škoda, aby jejich nabídka uspokojila v celé šíři naše zájemce. Zejména v současné době je nutné nahradit modely jejíž výroba postupně končí: Škoda Vanplus (v roce 2 000 prodáno jen v ČR 396 vozů) a Škoda Pickup (v roce 2 000 prodáno jen na českém trhu 2 299 vozů).