Ve dnech konání summitu 21. a 22. listopadu budou prezidenti, premiéři a členové vlády a další špičkoví představitelé 19 členských států NATO v hlavním městě České republiky využívat dopravní servis 171 vozů značky Škoda Superb, 55 limuzín Audi A8, 55 velkoprostorových limuzín Volkswagen Caravelle, 25 osobních vozů Škoda Octavia a 15 malokapacitních autobusů Volkswagen LT. Přepravní služby pro organizátory a účastníky nejvyšší schůzky spojenců v Praze tak bude poskytovat celkem 321 vozů.
„Škoda Auto vítá oficiální partnerství s historickým summitem NATO v Praze jako potvrzení skutečnosti, že nabízíme špičkové, bezpečné a elegantní vozy také pro reprezentaci na nejvyšší státní a vládní úrovni,“ prohlásil 10.9. na tiskové konferenci v pražském Kongresovém centru předseda představenstva Škoda Auto Vratislav Kulhánek. Spolu s náměstkem ministra zahraničí a zmocněncem vlády České republiky pro přípravu summitu NATO Alexandrem Vondrou podepsali příslušnou smlouvu. Škoda Auto a její sesterské značky budou automobily organizátorům postupně zapůjčovat od října až po závěr konání vrcholné schůzky Severoatlantické aliance.
„Limuzíny Audi A8 a vozy Volkswagen se spolu s automobily Škoda skvěle osvědčily už při předloňském Výročním zasedání Mezinárodního měnového fondu a Skupiny Světové banky. Letošní volbu organizátorů summitu NATO tedy chápeme jako další potvrzení kvality a prestiže našich značek,“ uvedl Rudolf Javurek, ředitel společnosti Import Volkswagen Group, která je dovozcem vozů Volkswagen, Audi a SEAT do České republiky.
Summit NATO v Praze bude příležitostí pro reprezentativní premiéru nejnovějšího modelu Škoda Superb z nabídky mladoboleslavské automobilky, který bude ve flotile 321 partnerských vozů se 171 automobily nejpočetnější.
S novou limuzínou Škoda Superb uvedenou letos na světové trhy se mladoboleslavská automobilka vrátila po několika desetiletích znovu do prestižního segmentu vozů vyšší třídy. Škoda Superb je vůz s klasickou tříprostorovou karoserií s velmi elegantním, nadčasovým a dynamickým designem. Tvarování karoserie vozu s precizně zpracovanými detaily vyjadřuje velkou dávku ušlechtilosti i technické vyspělosti. Délka vozu je 4,8 m, šířka 1,7 m a výška 1,4 m. Kromě vysoké míry komfortu a bezpečnosti, přiměřeného luxusu a určité dávky prestiže nabízí Škoda Superb zájemcům také mimořádně prostorný interiér. Velkorysý vnitřní prostor těží zejména z velkého rozvoru 2,8 m, který je jedním z největších ve vyšší střední třídě. V nabídce jsou tři benzinové motory – 2,0/85 kW, 1,8 20V Turbo/110 kW, 2,8 V6/142 kW a tři moderní úsporné naftové motory – 1,9 TDI PD/74 kW, 1,9 TDI PD/96 kW a 2,5 TDI V6/114 kW. Nejvýkonnější motory jsou šestiválce s uspořádáním válců do V. Tyto dynamické motory umožňují dosahování nadprůměrných jízdních výkonů.
Nové Audi A8, luxusní limuzína nejvyšší třídy, si na tuzemském trhu odbude náročný křest, protože tyto vozy budou tvořit část oficiální flotily podzimního summitu NATO v Praze. Nové Audi A8, které se na automobilovém trhu objeví už na podzim tohoto roku, dokonale kombinuje špičkové technologie s výjimečným, sportovním designem své karoserie. Jeho konstruktéři se soustředili především na čtyři faktory: design, nízkou hmotnost, dynamiku a palubní elektroniku. Design karoserie řadí nové Audi A8 okamžitě mezi modely prestižní německé značky. Nízká příď a zřetelně stoupající křivka boků spolu s malými převisy karoserie vypovídají o dynamických ambicích tohoto modelu. Pod karoserií nového Audi A8 se ukrývá lehký hliníkový prostorový rám ASF (Audi Space Frame), jehož nízká hmotnost se pozitivně odráží na dynamice jízdy. Zákazníci budou moci nejprve volit ze dvou osmiválcových motorů – první z nich bude mít objem 3,7 l, výkon 206 kW/280 k a maximální točivý moment 360 Nm při 3750 min-1. Objem druhého motoru činí 4,2 l, jeho výkon 246 kW/335 k a nejvyšší točivý moment 430 Nm při 3500 min-1. Výkony obou motorů propůjčují limuzínám Audi A8 nejvyšší rychlost až 250 km/h (elektronicky omezena), z 0 na 100 km/h zrychluje model s motorem 3.7 V8 během 7,3 s, silnější verze s motorem 4.2 V8 pak za pouhých 6,3 s. Výrazným technickým prvkem nového Audi A8 je šestistupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení rychlostních stupňů. Na přání bude tato převodovka vybavena ovládáním na volantu. Výkon obou motorů se přenáší na všechna čtyři kola prostřednictvím systému quattro. Dalším ojedinělým systémem nového Audi A8 je jeho hliníkové zavěšení kol a pneumatické odpružení, které se přizpůsobuje aktuálním jízdním podmínkám. Také tlumiče upravují své charakteristiky podle aktuální situace. Řidič si může zvolit jednu ze tří charakteristik nastavení pérování – od mimořádně komfortního až po výrazně sportovní.
Volkswagen pořadatelům Summitu zapůjčil celkem 55 velkoprostorových limuzín Volkswagen Caravelle a 15 malokapacitních autobusů Volkswagen LT Bus.
Velmi prostorný interiér, spousta místa pro zavazadla, mimořádná variabilita, nadprůměrné jízdní vlastnosti, vyhlášená spolehlivost, nízké provozní náklady: osobní modely Volkswagen Caravelle jsou opravdu výjimečné vozy a není divu, že si už řadu let drží špičkovou pozici ve svém segmentu automobilového trhu. Zákazníci mohou vybírat ze dvou délek rozvoru (2920 mm a 3320 mm) a celkem čtyř zážehových a vznětových motorů o výkonech od 75 kW/102 k až po 150 kW/204 k. Na základním stupínku motorizace modelů Volkswagen Caravelle stojí populární pětiválec 2.5 TDI/75 kW (102 k). Jeho vyspělejší verze má výkon 111 kW/150 k, přitom se však spokojí při jízdách mimo městské aglomerace pouze s 6,3 l nafty na 100 km jízdy. V nabídce řady Volkswagen Caravelle nechybějí ani zážehové agregáty – motor o objemu 2,5 l a výkonu 85 kW/115 k a vidlicový šestiválec objemu o 2,8 l a výkonu 150 kW/204k. Téměř žádné limity neexistují při vytváření nejrůznějších variant uspořádání sedadel. Spolu s třemi místy ve třetí řadě tak Volkswagen Caravelle komfortně přepraví osm pasažérů. A protože zákazníci mohou volit namísto sólo sedadla předního spolujezdce i praktickou dvojsedačku, dokáže Volkswagen Caravelle nabídnout až devět míst.
Zajímavým doplňkem modelové škály značky Volkswagen jsou malokapacitní autobusy LT Bus postavené na bázi vozů Volkswagen LT 35 a LT 46 v brněnské firmě ROS, a.s. V nabídce je celá řada provedení s kapacitou od 13 až do 27 cestujících. Výhodou zvolené koncepce přestavby skříňových modelů Volkswagen LT na malokapacitní autobusy je maximální využití sériových dílů Volkswagen, což snižuje pořizovací cenu i servisní nároky. Velkou předností je i flexibilita – výrobce dokáže bez problémů připravit malý autobus ve specifikaci přesně odpovídající požadavkům zákazníka.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií