Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje návštěvou showroomech.
Tak vznikl „La Maison Citroën“, nová koncepce městské prodejny
– která se poprvé objevila v Paříži a nyní se dostává do celého světa (Čína, Latinská Amerika atd.); do konce roku 2018 se tak otevře zhruba třicet showroomů. V souladu s touto koncepcí probíhá i modernizace stávajících dealerství značky, které získají nové uspořádání interiéru, jež se objeví v celé mezinárodní síti do roku 2019.
Citroën v rámci transformace pracuje na projektu nové „vlajkové lodi“
– která nahradí salon C_42 na Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci letošního roku. Všemi těmito iniciativami prostupuje jedna ambice: převrátit principy tradiční automobilové distribuce a nabídnout příjemný zážitek „cítím se jako doma“ a přilákat nové zákazníky.
OTEVÍRÁNÍ SHOWROOMŮ „LA MAISON CITROËN“ PO CELÉM SVĚTĚ
„La Maison Citroën“, stěžejní symbol transformace značky Citroën na úrovni showroomů, znamená novou koncepci prodejen určenou speciálně do center měst. V dubnu se první „La Maison Citroën“ otevřel v Paříži a nyní se začne objevovat po celém světě, několik z nich už funguje v Číně, v Japonsku a dokonce v Kolumbii. Do konce roku 2018 by se mělo otevřít nejméně třicet Maisons Citroën, nejbližší slavnostní otevření je plánováno v Belgii a v Maroku.
Otevření od dubna 2017:
- Francie: Paříž 16. obvod (39 rue Saint-Didier) – duben 2017
- Japonsko: Tokio, Chuo – červen 2017
- Čína: Wu-chan Hongtai – červen 2017
- Čína: An-chuej Weifeng – červen 2017
- Francie: Paříž 14. obvod Alesia (98 avenue du Général Leclerc) – listopad 2017
- Kolumbie: Bogota – listopad 2017
Plocha každého „La Maison Citroën“
– je sice menší než klasické dealerství, což omezuje počet vystavených modelů, ale vše vynahrazuje zážitek, který zde návštěvníky čeká, útulná atmosféra kladoucí důraz na dotyk, v níž se všechny barevné prvky a použité materiály mísí s mnoha interaktivními displeji nabízejícími možnost využít 3D konfigurátor, službu Citroën Advisor, webové stránky s historií značky Citroën Origins atd. Rozšíření koncepce „La Maison Citroën“ usnadňuje i použití systému architektonických modulů, jako jsou „zdi“ věnované modelům a související vizuály, merchandising a digitální obsahy. Nepřehlédnutelný „retailový“ koncept showroomu „La Maison Citroën“ již získal několik ocenění (Janus du Commerce 2016, Grand Prix Strategie designu kategorie Obchodní architektura, Label 2018 v soutěži Observeur du design atd.).
NOVÉ USPOŘÁDÁNÍ INTERIÉRU DEALERSTVÍ
Modernizací pocházejí rovněž dealerství značky, která získají nové uspořádání interiéru odpovídající atmosféře „La Maison Citroën“. Objeví se zde nové prostory, barvy, nábytek, dekorace, přepážky atd., které jim dodají modernější vzhled a útulnou atmosféru zcela převracející tradiční principy automobilové distribuce. Komfort, který je pro značku Citroën zcela klíčovým pojmem, se tak stává rovněž zásadním pojmem i v showroomech značky!
Do roku 2019 získají všechny prodejny primární sítě ve světě nové uspořádání interiéru
V roce 2017 již proběhla transformace téměř 150 prodejen, dalších 1 000 odstartovalo a v roce 2018 bude následovat téměř 1 500 dalších. Nové pojetí je již k vidění v Evropě (90 přestavěných prodejen), v Latinské Americe (39), na Středním východě (7) a v Asii (10). Ve Francii se zapojila již čtyřicítka prodejen, například dealerství v Dijonu, Saint Denis, Remeši, Bordeaux a Clermont-Ferrand. Transformace celé primární sítě Citroën France bude dokončena v roce 2018.
Tuto přestavbu interiérů dealerství doplňuje i nová kolekce oblečení pro prodejce
Všichni dealeři dostanou nabídku na konci roku, na výběr budou 3 sady pro muže a 4 pro ženy, celá kolekce bude ladit s novým barevným pojetím prodejen značky. Aby byl pohodový dojem dokonalý, doplní oblečení tenisky, jaké nosí hostesky na stáncích značky během mezinárodních autosalonů.
NOVÁ „VLAJKOVÁ LOĎ“
V rámci procesu transformace showroomu hodlá Citroën otevřít během následujících 24 měsíců novou „vlajkovou loď“, která nahradí salon C_42 des Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci roku. Během 10 let existence se zde vystřídalo 34 expozic a více než 10 milionů návštěvníků.
Nová mezinárodní výkladní skříň značky
– bude koncipována podobně jako „La Maison Citroën“, objeví se v ní všechny nové prvky a bude sloužit i jako prodejna. Pokračování tedy příště… Mezitím můžete až do konce roku navštívit poslední expozici v C_42, která je věnována Novému SUV C3 Aircross!
Značka Citroën
Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která se od roku 1919 vyznačuje kreativitou a odvahou. Vozy Citroën nabízí výrazný design a díky svému komfortu a technologiím vnášejí do automobilového světa svěžest, což platí například pro nový Citroën C3 nebo nové kompaktní SUV C3 Aircross. Značka je populární v nejčistším slova smyslu: jejím hlavním zdrojem inspirace jsou lidé a jejich životní styl. Tento přístup je zachycen i v podpisu „Inspired By You“ a jeho vyjádřením je i jedinečná možnost poskytnutá zákazníkům, kteří mají na internetu k dispozici stránky věnované jejich názorům – Citroën Advisor, nebo nabídka řešení mobility (Citroën Rent&Smile a Earn&Drive). Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů v téměř 80 zemích a více než 1,1 milionů vozů prodaných v roce 2016. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a v roce 2016 již 3. titul v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií