Všechny autorizované servisy značky Kia od pondělí 12. dubna fungují v plně otevřeném režimu příjmu a servisu vozidel zákazníků.
Prodej vozů zůstává ve stejném režimu jako dosud, tedy showroomy jsou i nadále pro zákazníky uzavřené, komunikace s nimi probíhá výhradně telefonicky nebo přes různé online platformy. Objednané vozy distančním způsobem v předchozích dnech a týdnech si mohou zákazníci nyní osobně vyzvednout po předchozí domluvě s prodejcem.
„V souvislosti se zmírněním protiepidemických opatření od příštího pondělí 12. dubna mohou zákazníci navštívit jakýkoliv z našich autorizovaných servisů, bez ohledu na jeho umístění a také bez nutnosti se prokazovat dokladem o záměru návštěvy“, říká Arnošt Barna, generální ředitel KIA MOTORS CZECH a dodává: „Příjem vozidel bude probíhat opět ve vnitřních prostorách včetně prodeje náhradních dílů a příslušenství bez předchozí on-line objednávky.“
Díky přijatým krizovým opatřením vlády České republiky, která panují již několik měsíců, byla výrazně snížena mobilita obyvatel a tak značka Kia svým zákazníkům doporučuje nechat si zkontrolovat svůj vůz po této delší odstávce během zimního období. Kia proto zákazníkům a jejich vozidlům různého stáří nabízí 15bodovou Jarní servisní prohlídku zaměřenou na bezpečnost a spolehlivost vozidel včetně seřízení předních světlometů.
Při návštěvě servisu či v případě vyzvednutí objednaného vozu je třeba dodržovat všechna ostatní platná opatření, ke kterým mimo jiné patří pohyb ve vnitřních prostorách pouze s nasazeným respirátorem s filtrační účinností alespoň 94% (FFP2, KN 95).
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií