Budoucí plány rozvoje značky SEAT obsažené v programu Strategie 2018, představil dodavatelům z celého světa Erich Schmidt, předseda představenstva SEAT.
V rámci mezinárodního setkání vedení automobilky s představiteli 80 spolupracujících firem, které se konalo v centrále značky SEAT v Martorellu, management firmy nabídl dodavatelům účast na uskutečnění ambiciózního plánu, který si sama automobilka stanovila – má se totiž v následujících dvou letech stát značkou, která bude měřítkem v oblasti designu a kvality mezi výrobci, působícími ve velkosériové části trhu.
Erich Schmidt pozval přítomné firmy a jejich představitele k „účasti v procesu vzniku konkurenceschopnější a modernější firmy, v hledání nových řešení, umožňujících zlepšení v oblasti výrobních postupů a procesů, při zachování vysokých standardů v oblasti kvality.”
V tomto duchu se také nesou obchodní cíle Strategie 2018, která přinese nové modely a záměr ve větší míře značku SEAT internacionalizovat. Dodavatelé přislíbili nastíněnému programu plnou podporu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií