Neobyčejný charakter nové Cuprý
– vyjadřuje na první pohled expresivní design, z jehož tvarů vyzařuje solidnost konstrukce. Dynamický potenciál naznačuje rovněž široká maska chladiče a velmi efektní otvory pro přívod vzduchu. Hranaté linie sériově dodávaných bi-xenonových světlometů jsou typické pro nový designérský styl značky SEAT.
Profil třídveřového kupé oživují ostře definované linie a hrany a jeho dynamiku podtrhují svalnatá zadní ramena a exkluzivní 17“ kola. Leskle černá vnější zpětná zrcátka vytvářejí jasný kontrast s lakem karoserie, zatímco záď působí mohutným dojmem díky širokému nárazníku, do něhož je vložen masivní, matně černý difuzor s koncovkou výfuku lichoběžníkového tvaru.
Emoce vyvolané vnějším designem dále umocní sportovní interiér modelu Cupra s extrémně minimalistickou a jasně strukturovanou přístrojovou deskou. Nový sportovní volant je vybaven logem Cupra a pádly pro manuální řazení převodovky DSG, které jsou v dosahu řidičových prstů. Na posádku čekají unikátní sportovní sedadla, která mohou být na přání čalouněná kůží ve dvou barevných odstínech.
Motor
Zdrojem mimořádného potěšení z jízdy je dvojitě přeplňovaný motor 1.4 TSI, jehož výkon 132 kW přenáší na přední kola sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG. Řidič má prakticky v jakékoli situaci k dispozici obrovské výkonové rezervy díky maximu točivého momentu 250 N.m již při 2000 min-1. Klasický sprint „na sto“ je otázkou pouhých 6,9 sekundy a na rovinkách závodních okruhů nebo na volném úseku německé dálnice si lze vychutnávat opojení z rychlosti až do 228 km/h. Zvukový generátor ve výfukové soustavě vytváří jedinečný sportovní zvuk. Zábava za volantem nové Cupry přitom nemusí majitele přijít nijak draho, protože španělský atlet si v průměru řekne o pouhých 5,9 l/100 km.
Podvozek
Na efektivní přenos suverénní hnací síly na vozovku dbá vyspělý stabilizační systém ESP s doplňkovými funkcemi ASR, EBA a XDS. Posledně jmenovaná zkratka označuje elektronickou uzávěrku diferenciálu, která zlepšuje chování vozu a jeho ovladatelnost při rychlém průjezdu zatáčkou cíleným přibrzďováním odlehčeného vnitřního kola. Sportovní paket završují 17“ kola z lehké slitiny, která jsou součástí harmonického podvozku se sportovně naladěným odpružením a nižší světlou výškou. Výbušný temperament krotí výkonná brzdová soustava s kotoučovými brzdami, které mají vpředu vnitřní chlazení a průměr 288 mm, zatímco vzadu jsou plné kotouče s průměrem 230 mm. Alternativou pro opravdové znalce je brzdová soustava AP Racing Performance.
Bohatá sériová výbava modelu Cupra
– vychází z modelu Ibiza FR. V porovnání s ním ovšem zahrnuje navíc automatickou klimatizaci Climatronic, bi-xenonové natáčecí světlomety, světla pro denní svícení a zadní světla z LED diod, 17“ kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/40, tmavá okna od B sloupku, kontrolu tlaku v pneumatikách, asistenta rozjezdu do kopce, hliníkové pedály, sportovní volant Cupra s pádly řazení, dešťový a světelný senzor, automaticky zatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, nárazníky Cupra v barvě vozu, loga Cupra, centrální lichoběžníkovou koncovku výfuku, černá vnější zpětná zrcátka, sportovní podvozek Cupra a sportovní sedadla Cupra.
Z neméně rozsáhlého seznamu výbavy na přání, která umožňuje další individualizaci vozu podle vkusu a potřeb zákazníka, stojí za pozornost například inovativní SEAT Media systém. Tento přenosný multimediální systém s dotykovým displejem kombinuje funkce navigačních a zábavních systémů a je vyjímatelný pro použití mimo vozidlo. V blízké budoucnosti rozšíří možnosti jeho uplatnění nově vyvíjené aplikace.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií