Novou firemní barvou Seatu je červená, která je emotivnější a dobře vystihuje sportovní image značky. Na červeném podkladu se dobře vyjímá stylizované písmeno „S“ vyvedené ve stříbrné barvě, která navozuje pocit vysokých hodnot, které si vozy Seat přivážejí. Symbolické „S“ má oblejší linie, což odpovídá novému designerskému stylu, se kterým se jako první model španělské stáje představilo nové Toledo.
Důležitou změnou nového loga je i změna „řezu“ písmen, ze kterých se skládá název „SEAT“, doprovázející nový znak automobilky. Červená písmena, prokládaná většími mezerami, jsou velmi dobře čitelná.
Současně s uvedením nového znaku upravila španělská automobilka i čelní masky svých modelů. Ty jsou nyní modernější a ještě více zvýrazňují vitalitu automobilů Seat. Nové „tváře“ vozů Seat, ozdobené novým firemním znakem, prostě nelze přehlédnout nebo zaměnit ani v nejhustší záplavě moderních automobilů.
Novou firemní identitu Seatu doprovází také nový slogan „The Joy of Motoring“ (Potěšení z jízdy), který vystihuje filozofii španělské automobilky: Poskytovat svým zákazníkům vozy, které jsou nejenom technicky dokonalé kvalitní, ale dokážou jim dát i radost z jejich řízení.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií